12 de juny, 2006

"LIZBETH" Mediterráneo. 15.06.06


Dissabte em case. Ja em perdonaran si els hi sembla una impúdica exhibició de la meua vida privada. No voldria que s’entengués així. Però saben? La gent que dediquem una part del nostre temps o de la nostra vida a la política, vivim, d’alguna manera en un aparador. És un difícil equilibri entre la privacitat perduda i la vanitat. Hi ha qui pensa que som especials. Alguns polítics també ho pensen, pobres. No és cert. En democràcia, els polítics som ciutadans exactament igual que vostés. La nostra vida no és tan diferent a al que teníem abans del mandat, ni de la que recuperarem quan aquest finalitze. Ser regidor no et convertix ni en savi ni en ignorant. El que era malfaener serà un regidor malfaener, i el que era responsable assumirà amb responsabilitat la seua nova funció. Dic tot això, per explicar que per nosaltres la vida continua, tenim families, treballs, un cotxe que s’espatlla, una hipoteca... I jo en la meua vida personal he tingut la fortuna, la immensa fortuna, de trobar a Lizbeth.
Hem decidit casar-nos. Podriem haver optat per un altre model de relació, qualsevol és lícit, però volem casar-nos. El matrimoni és una declaració d’amor amb vocació d’eternitat. Però és també moltres altres coses. Sempre ho dic quan sóc jo qui casa altres parelles. El matrimoni està fet de mots d’amor, i de no poques llagrimes, de mil renuncies i de desenes de mirades complices. El matrimoni no és un fi, és un estat de la parella, i s’alimenta d’amor i de respecte. El matrimoni és sobretot un compromís. Jo no tinc por als compromisos. Em vaig comprometre amb vostés per quatre anys, i dissabte ho faré amb Lizbeth per tota una vida.

26 comentaris:

Anònim ha dit...

Només desitjar-te l’enhorabona i que sigues molt feliç durant tota la teua vida. Enhorabona Enric. Avant.

Xavi Bellot ha dit...

Enhorabona, Enric, i benvingut al club!

JOSE R ha dit...

Enhorabona, i que sigue per molts anys

Nomdedéu ha dit...

Moltes gràcies a tots. Com sóc dels que creu que la millor formula per intentar ser feliç és veure feliç a la teua parella, sóc conscient que tinc per davant un repte immens. Però també sé que amb Lizbeth la meua vida serà millor.

Anònim ha dit...

Enhorabona i sort!!!!

Anònim ha dit...

Fa temps que sóc un fidel seguidor del teu "blog", per cert en català cal dir 'bloc', per la qual cosa aquest espai teu que t'has muntat és d'una deliciosa redundància. M'he resistit fins ara a participar-hi, tinc d'altres dreceres...Però si bé vaig estar a punt d'enviar un comentari a propòsit del teu article-joia sobre el somni de House, hui ja no em resistisc i t'escric açò per desitjar-te tota la felicitat que et mereixes , per desitjar-vos tota la felicitat que us mereixeu.

Xavier López ha dit...

Moltes felicitats, espere que tot vaja molt bé!

Nomdedéu ha dit...

Moltes, moltes gràcies. Els dubtes son interrogants, i els signes d'interrogació tenen forma de garfi, que es clava i estripa. I jo ara tinc un dubte que em neguiteja. Com és que només em feliciten homes per casar-me (tret que Anonyimus siga dona)? És que els homes estem més estona en internet? Som més aficionats als blocs? O és que les dones no consideren que siga motiu de felicitació un matrimoni? Bromege. Clar. No?

Anònim ha dit...

No volies dones que et felicitaren?
Doncs...ahí vaig jo!!! FELICITATS!!!
Enric, has tingut molta sort amb LIzbeth, ja t'ho he dit moltes vegades. I Lizbeth amb tu.Ja saps com t'estime i et valore.No puc ser objectiva.Eres un bon polític i un boníssim amic.Ho sabré jo!!!. Estic convençuda que seràs una gran parella, un gran marit per Lizbeth.
A ella li tocarà tindre molta paciència, per què els polítics compromesos com tu dediquen mooooltes hores al seu treball, a diari, de nit i en caps de setmana, però ella ja n'és conscient de tot això i t'accepta amb tot el que això suposa. Per com és ella i per eixa renúncia a moltes hores de vida privada dedicades a Castelló, al partit i al País l'estimem.
Espere ser de les primeres persones que puga felicitar-vos dissabte.

rokkien92 ha dit...

ha faltat el comiat amb la colla del bloc jove1 jejej! sort!

Nomdedéu ha dit...

La gent del BLOC Jove, no només sou un puntal imprescindible per al meu treball polític, sinó que molts de vosaltres sou amics meus. Gent de la que aprenc tots els dies el significat de paraules com compromís, entrega o dedicació. I gent que em fa riure i pensar. Gent que admire. Sabeu que sóc sincer. Que no vos estic fent la pilota per disculpar no haver organitzat una festa. El que passa és que originals com som, volem fer una festa gastronòmica xilena el mes d'agost. El mes d'agost marxem a Xile, i en tornar volem compartir amb vosaltres l'experiència, i pegar-vos la pallissa amb les fotos i tot això. Als qui coneixeu a Lizbeth i sabeu que és mestra d'infantil de la línia en valencià, tal vegada vos resulte difícil de relacionar-la amb Xile, però allí va nàixer. Hi ha immigrats que tenen més respecte per la nostra cultura i la nostra llengua que alguns nadius! Podríem haver fet una festeta abans, cert, però ja ens disculpareu, hem anat molt atabalats. Vos la devem i la farem a l'agost, quan jo m'assabente de que carai mengen a Xile!
És una promesa, i vosaltres sabeu que jo complisc les promeses. ;)
Inés, no et diré res que no t'haja dit en privat, (entre d'altres coses perquè en privat t'he dit vertaderes animalades) ja saps com n'és d'important per als dos (i per mi molt especialment) que estigues el dissabte amb nosaltres. Besos

Anònim ha dit...

He plorat més llegint-ho que veient " El Paciente Inglés"... espere que tot et vaja molt bé i que la força t'acompanye. Si alguna volta et sents temptat pel costat obscur, no t'ho prengues com quelcom personal...al cap i a la fi, els roïns vieun millor que els bons de la pel·lícula!!!Diuen que els homes sempre recorden a les dones que els hi han fet plorar, mentre que les dones sempre tenen al cor els homes que ha fet que els van treure un somriure. Que malgrat rialles u llàgrimes, sigues molt feliç, sense oblidar-te de les teus "obligacions" ( parle de política, és clar...)

Una abraçada.

Anònim ha dit...

Dona-li les gràcies a Lizbeth. Ella t'ha fet més feliç i millor persona encara. I, egoistament, si tú estas bé, tots i totes ens beneficiem.... Feliç dia i feliç vida.

Nomdedéu ha dit...

Escolteu, ja està bé. Al final el que plorarà seré jo. Gràcies, gràcies, gràcies

Anònim ha dit...

Una altra dona, Enric, vol felicitar-te. No tinc la sort de coneixer Lizbeth, però vull desitjar-vos als dos molta , molta felicitat. Que la sort vos acompanye durant tota la vostra vida. Una forta abraçada.

Nomdedéu ha dit...

Gràcies Pepa

Anònim ha dit...

Farem un esforç i ho escriurem en valencià. Ajudant-nos del traductor.
Moltes felicitats.
Un petó i una abraçada.

Paca y Josep Vicent

Nomdedéu ha dit...

moltes, moltes gràcies. La felicitat és felicitat en valencià, en castellà, en francés, en anglés... I els bons sentiments que em desitgeu els agraïsc en totes les llengües

Pere Fuset ha dit...

Un altre que s'apunta al carro!!. Ja m'explicareu per què dimonis vos ha donat a tots els del BLOC per casar-vos al 2006 ... (o potser és evident). Diumenge estaré de boda per Alacant, un altre patriota, en el millor sentit de la paraula.. que vull pensar el té, es casa.

Em presentares a la xicona mentre serviem cubates a la Colla la Traca i si la bellesa interior està d'acord amb l'exterior, no només està al teu nivell sinó que encara et superarà.

Ara seré jo qui es posarà vanitós i et recordaré que sóc Portaveu Nacional pel que si vols convidar a eixa festa xilena al BLOC JOVE, fes-ho en la meua persona i si de cas.. jo ja li ho conte a posteriori a la resta. T'ixirà més barat, que la resta beuen que dona gust ;)

Una llàstima que sent regidor i parlant quasi quasi en "nomdedéu" no pugues casar-te tu mateix,per que el sermó haguera fet història per emotiu. Ara que coneixent-te alguna tindràs preparada...

Siga com siga, sigueu bons i reproduï-vos, que el Baby Bloc, necessita de noves incorporacions.


Moltes felicitats!

Anònim ha dit...

Molta felicitat i sort

Nomdedéu ha dit...

Quant de bo per aquesta casa! Vicent i Pere, moltes gràices.
Home Pere, ara jo hauria de dir que em case el 2006 per demostrar que no tinc res en encontra dels pactes. Que jo mateix estic disposat fer una coalició amb un altra persona, i una coalició estable. El que passa, és que, dis-me agoserat que diu aquell, però no em case amb qualsevol.
Parles amablement, i justa, de la bellesa exterior de Lizbeth (no faré cap paral·lelisme amb la bellesa exterior d'altres candidats i candidates a altres pactes) i l'encertes en sospitar que la bellesa interior supera aquesta.
Si fora capaç (que confesse no ser-ho) de mirar des de fora la nostra relació i observar amb ulls crítics la Lizbeth, només li trobaria un defecte. Que s'estiga amb un tipet com jo. Però no em queixaré gaire.
Prenc nota d'això de la festa. No per substituir als meus amics i amigues del BLOC Jove, sinó per afegir-t'hi. Acomplixes tots dos requisits.
Gràcies de nou.

Paco Montañés ha dit...

Felicitats Enric, per a molts anys !!.

Nomdedéu ha dit...

Gràcies Paco. Ací estic, al despatx de l'Ajuntament enllestint la feina per al dilluns (no puc fer vacances de moment) les horetes previes abans de la boda.
Aprofite el post per donar les GRÀCIES a la gent del BLOC Jove, que esta nit m'han tret del llist i m'han arrossegat (quasi literalmentment) fins al carrer per fer-me una festeta. Sou...no sóc dels que es queda sense paraules però... no sé exactament que sou, però vos estime.

Anònim ha dit...

nosaltres també t'estimem enric! i a lizbeth també!

disfruteu i sigueu molt feliços!
BlocJove Castelló

Anònim ha dit...

només una ratlla per acompanyar al cor de felicitants: per molts anys i que sigueu feliços!
ja saps quin és el secret, eh? amor, humor i poesia!

carme pinyana i vicent palatsí

Anònim ha dit...

Enric i Lizbeth, molt emotiva la cerimònia i divertidíssima la festa.Jo encara no m'he acabat de recuperar(l'edat potser que passa factura) de tant com vaig riure i de tant que vaig ballar.Tots teniem ganes d'estar amb vosaltres i demostrar-vos com us estimem.
Que la vostra vida junts siga tan magnífica com la festa que vam fer.