06 d’abril, 2007

"OH, NO!" Mediterráneo. 12.04.07


Este cap de setmana he tingut problemes amb la meua connexió a Internet. L’empresa que em presta el servei és un desastre, no se si dir-ne el nom, o no. El cas és que ha estat una experiència d’allò més desagradable. “Si té un problema de connexió marque l’1”, “si és una altra incidència marque el 2” i així tota l’estona. “Marque el seu número de telèfon”, “marque el dni.”
Si els hi dic que he acabat discutint amb una màquina pensaran que estic tocat del bolet. Però és insuportable. Quan un té un problema necessita una certa proximitat, humanitat, i això, afortunadament encara no ho donen les màquines. Després de 8 minuts i mig, he aconseguit que em passaren amb una persona. Una senyoreta entrenada per llegir respostes neutres a qualsevol qüestió meua, m’ha dit que anava a passar-me amb... L’hi he dit que volia parlar amb una persona, que si tinguera el més mínim interés en parlar amb una màquina, tinc una batedora que port sis anys a la família, i que tinc la sensació que m’entén. El cas és que finalment no m’han solucionat res.
Era el cap de setmana, i no he pogut evitar sentir-me com si fora un dia qualsevol de la meua vida municipal. Si. No puc demostrar-ho, però tinc la sensació que hi ha una confabulació mundial de xips i circuits integrats, que s’estan apoderant de la humanitat. A Castelló han començat per l’equip de Govern. Els demanes vore un expedient i una veu inquietantment metàl·lica et contesta res semblant a: “Si és per fer oposició marque l’1”, “Si és per resoldre el problema, oblideu-ho, ací manem nosaltres”. I si contestes que tens uns drets com oposició, sona: “Si el que vol és que votem, és inútil, som més.”

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues imaginate, a una persona mayor frente a una reclamación telefónica, por ejemplo.
Que cobren lo que quieran, pero que se ponga una persona.
Aunque no pasa solamente en operadoras telefónicas.
En el hospital Rey don Jaime (yo si que pongo en nombre)es complicado contactar con Consultas Externas. A mi me costó 5 llamadas, realizadas en dos dias. Y no digamos del teléfono para pedir cita en la Seguridad Social.
¡Paciencia!

Nomdedéu ha dit...

si, la veritat és que te cremes. Jo de deixat el nom (ONO) intuible al títol i al text. Ara maeix fa 35 minuts que m'han dit que en 20 minuts estarien ací. Això després de 6 telefonades i un parell de discussions series. Jo crec que m'han preguntat si podeien vindre hui convençuts que diria que no. I mira, ací estic, passant l'aspirador, assomant-me a internet, i esperant al tècnic.

Anònim ha dit...

Yo tambien tengo ONO. No es de los peores. Mas bien diría que estoy contento.
Veo TV3 a través de ONO. En el momento que no lo vea, cosa que creo que no sucederá, les llamaré para darme de baja. Ya verás, que calvario me espera.
Saludos.

Nomdedéu ha dit...

jeje. animo!

Anònim ha dit...

Uis jo no pense el mateix de ONO, em dona pel sac quan tinc algun problema amb la connexió, tiempo de espera, pulse no se que total que quan ja la tia em parla em demana el dni del titular.... a vore senyora tonta si li toque desde aci i tinc un problema serà perquè visc ací.. què vol que se pose m'agüelo a explicarli el problema del meu ordenador, ahh y damunt t'exigeixen que estigues davant del pc mentre parles, cony pues regalam un telèfon inalàmbric no? es que, em pregunte jo quan ens truquen per donar informació hauríem de fer el mateix.
Le llama maria de movistar para ofrecerle una oferta... hauríem de dir Maria, maria que?.... Perdone pero su número de identificación? espere que lo compruebe...ah si es correcto.. dígame señora... no, sabe es que yo no llevo las cosas de mi casa mejor le paso con mi pareja... i torna la parella a preguntar el mateix, com sentaría això? jajajaj
Anónimo en el momento que te quieras dar de baja tela el tiempo que tienes que perder llamando explicando que te den el numero de fax que les llegue que vengan a por los aparatos...total que pagas 6 meses de más mientras intentas darte de baja....y como te pille la factura sin dinero en el banco te gastas más en faxes y transferencias que en la factura...en fin...
MOlt divertit l'article jajaj
PVS

Nomdedéu ha dit...

doncs no està mal pensat això que proposes. Quan telefone un comercial a casa li ho faré. jejeje

Anònim ha dit...

Si algú té ganes d'un poquet d'humor o posar-se de mala llet que mire en El Levante les declaracions de Gonzalito R. al voltant de la "raça valenciana" o de la peresa que van tindre els signants de les Normes de Castelló. Per a cagar-se!!!! Jo proposaria al PP que el nombrara regidor de Cultura i Normalització Lingüistica.

Anònim ha dit...

PSV
Gracias. Empiezas tu discurso en Valencià, y cuando pasas a contestarme a mi lo haces en Castellano.
Eso dice mucho de ti, pero (tu no tienes por qué saberlo) debo decirte que hablo y leo perfectamente en Valenciano.
Gracias. Somos gente educada, por mucho que algunos se empeñen en decir lo contrario.

Te prometo poner en práctica tus sugerencias (Con ONO, Movistar, El del Banco, Seguros de vivienda, vehículos, mortuorios etc).
Saludos.

Anònim ha dit...

Ultimas noticias.
Acaba de visitarme un amigo.
A modo de despedida le he dicho: A las 8 a ver el Zaragoza-Barça.
Contestación. No sé si lo veré porque ultimamente la señal desaparece por unos momentos, aparece y vuelve a aparecer.
Ya les he dicho a los de ONO, que si el lunes no me lo solucionan, me doy de baja.

Quisiera saber si esto le pasa a otros. A mi me pasa con la TV3, pero no siempre.

Gracias.

Nomdedéu ha dit...

confessaré una cosa. Ahir vaig escriure l'artícle cabrejat amb el servei d'ONO. Però la veritat és que després de varies telefonades (i moltes telefonades al llarg de la setmana) vaig aconseguir que em telefonara un tècnic. I que finalment, en dijous festiu, el tècnic vinguera i m'arreglara el problema. Problema que segons em va dir era el resultat d'una mala praxis dels intal·ladors. De forma que la culpa era d'ells, la mala llet me la van generar ells, i el fet que finalment ho resolgueren no va fer que canviara l'artícle. Però la veritat és que al final tot funciona.
El que em cabreja és haver d'enfadar-me, amenaçar-los i posar-me dur, per aconseguir que fagen la seua faena.

Anònim ha dit...

Espero que mi amigo tenga la misma solución.
Me siento un pelin molesto porque fuí yo el que le aconsejó ONO.
La verdad es que yo, aparte de lo dificil que resulta que te atienda un operador/ra, no he tenido problemas con ellos.
Tengo internet, TV, y teléfono.

Anònim ha dit...

Enrique NombredeDios, dins de poc s'obrirà una web on es publicaran totes les teues aventures polítiques.

Te la vas a perdre?

Nomdedéu ha dit...

Si un freak anònim perd el seu temps en fer una web sobre la meua humil persona, amb l'única intenció de mentir i insultar-me, és senyal que moleste a algun sector.
A quins? A quasi tots. Moleste al PP perquè encaçale la llista que fa quatre anys els hi va fer perdre un regidor, i la que enguany els farà perdre la majoria absoluta.
Moleste al PSOE, perquè fa quatre anys jo personalitzava (tot i que el mèrit no era meu sinó del BLOC)que ells no eren capaços de créixer, i nosaltres si. I ara es temen que passe res semblant.
Moleste a EU, perquè nosaltres som la constatació que es pot fer una política d'esquerres amb propostes útils i sense insults. Molestem a ERPV, nosaltres representem el nacionalisme arrelat a la societat i ells no. Els moleste fins al punt que el dia de la manifa de TV3 quan vaig ajudar a passar el bus (un transport públic que mereix el respecte i el recolzament del BLOC), dues persones amb l'enganxina d'Esquerra (i els conéc als dos) deien coses com "no cal que l'espenteu ara que passa el bus. ja ja", i va respondre l'altre democrata "no, però no ho faig per no embrutar el carrer".
Moleste a l'extrema dreta que fa pintades amenaçants a les cabines on el BLOC té propoaganda.
Moleste al món del nacionalisme (que s'autoconsidera radical) que m'insulta en públic i privat i que arranca la publicitat del BLOC, i la substituix per la seua.
Moleste a la dreta secessionista, i me n'alegre, perquè els combat i combatré amb totes les meus forces.
Així que...una web sobre mi escrita per un freak? Fantàsitic. Riurem.
T'avance alguna dada biogràfica. L'any 1976 (tenia 15 anys) vaig ser cofundador de Jove Germania, les joventuts del MCPV. Vaig ser detés a casa dels meus pares, emmanillat, apallissat i dut en presència del jutge. Després jutjat al tribunal tutelar de menors i finalment amnistiat l'any 1978. Vaig abandonar Jove Germania perquè no era comunista. L'any 1979 vaig ser un dels fundadors d'EIC. Vaig participar (sent encara menor d'edat) en totes les reunions de programa i de llista. L'any 81 vaig començar a allunyar-me d'EIC quan els regidors nacionalistes van ser substituits per regidors que venien de l'esquerra alternativa, i van començar els numerets que finalment afonaren EIC. En abril del 1982 em vaig afiliar al PNPV del que vaig ser Conseller Nacional en representació de la Plana Alta. Des de la meua militància al PNPV, vaig participar en la fundació d'UPV, i des d'UPV he participat en la fundació del BLOC.
He desenvolupat diferents càrrecs al si d'estos tres partits. Com Secretari Local he estat elegit i reelegit per unanimitat. Vaig dimitir en ser elegit regidor per dedicar-me a la política institucional. He estat el Conseller Nacional del BLOC més votat de tot el País Valencià. I ara, forme part de l'Executiva Nacional. Eixa és la biografia a grans trets. La fabulació l'espere amb interés.

Anònim ha dit...

Nunca te acostarás sin saber una cosa mas.
No sabía que freak quiere decir anormal. Al menos eso es lo que dice el traductor de Google.

Voy aprendiendo.

Anònim ha dit...

¿Cómo se escribe en ingles "envidioso"?.

Anònim ha dit...

Enric crec que amb els que tenen cervellet de canari no mereixen tantes explicacions teues. No ho compendran.

Nomdedéu ha dit...

obvi, però m'ha vingut la mar de bé per explicar a la gent que tinga interés, quina és la meua trajectòria política. Trajectòria, de la que estic molt orgullós. Fa més de 25 anys, més de la meitat de la meua vida, que milite en un partit nacionalista i progressista. La veritat és que no hi ha molt que criticar, tret que se'm critique per ser nacionalista i pel meu compromís històric amb el meu país.

Anònim ha dit...

Però per desgràcia la major part de les crítiques les rebràs d'altres del món de l'esquerra i del nacionalisme als qui molestes per ser incapaços ells de bastir una alternativa com la que tu representes.

Anònim ha dit...

Les crítiques t'arribaran de totes bandes perquè com tu bé dius molestes (humilment diré "molestem") a tots. Segurament té raó tonet, que et vindran més de l'esquerra radicalitzada i del nacionalisme que no pot treure cap o que li l'han tallat, però (humilment una altra vegada) eixes crítiques que et puguen fer i que ja t'han fet,els que estem al teu costat les rebrem com a pròpies . Que es preparen doncs.

Endavanti a seguir fent nosa (i feina ben feta)

Nomdedéu ha dit...

Gràcies anònim. També pel que m'ha deixat llegir Lizbeth. ;)