30 d’abril, 2007

VIDEO-CLICK DE LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE

El passat 25 d'abril, vaig presentar a la llibreria Babel el meu llibre "Castelló primer. Articles i opinions." La presentació va ser una explicació meua del com i el perquè del llibre, sobre la projecció d'unes imatges preparades per a la presentació. Diuen que la presentació va ser original i divertida, si més no jo m'ho vaig passar d'allò més bé. Una part importantíssima de l'exit de l'acte la tenen aquelles imatges, que convertides ara en pel·licula viuen ja a Youtube, que és el Hollywood dels mileuristes. Gaudiu-l'ho

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Muy guay.
Pero, siempre hay un pero, Las secuencias pasan muy deprisa y no da tiempo para leer los dialogos.
A ver, mas opiniones, pues igual es culpa de mi ordenata.
Sé leer perfectamente en valencià (no vaya a ser que alguien me indique que no está en castellano).
Saludos.

Nomdedéu ha dit...

jeje. si, ja ho he notat. va una miqueta ràpid. no he pogut fer-ho millor. no en se gaire jo d'informàtica. Supose que la sol·lució passa per donar-li "pausa" a cada fotograma i poder llegir sense pressa.

PVS ha dit...

Si, la solució és aquesta, això passa perque estava en format power point i ara al pasarlo al video es veu aixi....
PVS

Anònim ha dit...

Molt bo el video-click, això és el que fa falta, un alcaldable amb sentit del humor i no els semats de Fabra i Calles.

Anònim ha dit...

Això de penjar videos al Youtube deuries de fer-ho més a sovint amb molt dels actes del Bloc. M'ha agradat lo dels Playmobil (també nomenats 'clicks'). Esperava altra cosa pel que em deien alguns però ha estat bé. Potser, el factor 'impacte' va ser més important el dia de la presentació del llibre.

Nomdedéu ha dit...

clar. no és el mateix la sorpresa que si ja te n'han fet cinc centims. També és de veres que per sobre la projecció, jo vaig fer una presentació. Supose que les dues coses juntes van fer més impacte que el video sol. Però jo estic contentíssim i molt agraït a qui el va fer. Un col·lectiu, que vol mantindre l'anonimat.

Anònim ha dit...

Sr.Enric, he leido hoy en la prensa sus "visiones" sobre la presión que el PP hace sobre el CD deportivo Castellón. Vd. no estaba en el estadio estaba en Lidon, politicos del PP no había ninguno en Castalia, politicos solo estba el Sr. Calles, que ahora va de"gorra al Futbol" once años sin ir y ahora se apunta el y cuatro mas. Pero a lo que vamos es Vd. un mentiroso ya que nadie presiono al presidente del Castellón. Yo estaba muy cerca y nadie le comento nada. Pero para Vd. todo vale. Los mentirosos no van a las procesiones. Bueno Vd, lo hace por el voto y ahi vale todo. Cuide mas los pipecans que estan que dan asco.

Nomdedéu ha dit...

Estimat senyor:
D'entrada, és lleig dir-li mentider a algú des de l'anonimat. Jo signe tots els meus comentaris, ja siga ací o a la premsa. Així que si alguna vegada comet un error, l'he d'assumir.
No és el cas. Que vosté estiguera porp de la presidència, o a gol sur poc hi fa. Com que hi haguera o no gent del PP al partit. Que es pensa que sóc idiota jo? Estavem junts a la processó! On, per cert, vaig vore alguna gent que si que ha dit mentides fins i tot en els plenaris, com ha quedat demostrat amb certa freqüència. Així que de mentiders si que n'hi ha que van a les processons. Però no sóc jo.
Jo no he dit que ningú present a Castalia s'alçara i anara a dir res al President. Jo dic, que la direcció està presionada per evitar que hi haja critica política al camp. I ho mantinc. Potsér algú es pensa que només té contactes amb l'afició el PP. O el Sr. Calles, que a més a més d'anar de bades al futbòl, es fa convidar a dinar a ca les Penyes, ell i els seus companys de viatge en bus. I mire, quan l'equip de govern dina, sopa i va de viatge amb la directiva, o amb l'afició pagant amb diners públics, jo ho trobe molt bé.
L'alcalde ha d'estar al costat de l'equip, i més algú com Fabra que damunt ho disfruta com aficionat que és. Però si l'ajuntament ajuda econòmicament a la federació de penyes, ho fa amb diners municipals, i per lògica democràtica hauria de convidar als partits de l'oposició. No li pareix?
Y amor con amor se paga. No em diga mentider. No te res que vore que jo estiguera a Castàlia o no. Vosté diu que hi era i sap que jo estava a la processó, per fotos, o per què algú li ho ha dit. Jo també puc saber el que passa en un lloc sense estar-hi present.
Eixe és el seu problema, que es pensen que només vostés parlen amb la gent, que només a vostes els expliquen coses, i que només vostés poden governar per sempre.
I la gent, els empresaris, les directives de clubs, les penyes, les federacions esportives, els sindicats, les associacions professionals, són menys curtes de mires del que vostes pensen, i parlen amb tothom. I a tothom expliquen coses. És la seua obligació estar bé amb el poder i amb l'oposició. Són intel·ligents.
El que passa, es que alguns (i això el PP també ho fa bé)no fotografiem ni publicitem totes les reunions que tenim. Els que com vosté creuen que el PP té la realitat, i per això els altres mentim, estan en un error. La societat és plural.

Nomdedéu ha dit...

Per cert, digue'm quin és el pipican que està brut, o cas contrari hauré de donar per sentat que qui mentix és vosté.
Quan m'ho diga, informaré al responsable de la neteja que és el regidor de via pública, Sr. Miquel Soler, del PP, i al regidor de mediambient (i jaridins) Sr. Pepe Pascual, també del PP.
La seua ràbia li fa dir bajanades. Si estan bruts la culpa és dels responsables de la neteja, que no sóc jo. De la mateixa manera que la Sra. Marta Gallén és la responsable de que tingam instl·lacions esportives, i no la culpable si el Castelló perd el partit.
No s'entera vosté de res, no és d'estranyar que sempre li passen per davant fins i tot els nouvinguts.