28 de maig, 2007

HEM PERDUT

HO SENTO MOLT. LAMENTE LA FRUSTRACIÓ QUE ELS RESULTATS HAN GENERAT. ASSUMEIXO LA MEUA PART DE RESPONSABILITAT, I CALDRÀ FER UNA ANÀLISSI SERENA. ARA NO ÉS EL MOMENT. SI MÉS NO JO NO EM TROBE EN CONDICIONS EMOCIONALS DE FER-LA.
HO SENTO PEL BLOC JOVE, PER MONTSE, PER VALE, PER DOLORS, PER TOTES I TOTS.
HO SENTO PER CASTELLÓ.

110 comentaris:

La Clicka ha dit...

jo tb ho sento x Castelló


i una altra abraçada

:)

Anònim ha dit...

No puc dormir ara. Escric per llevar-me la ràbia que tinc en estos moments. Ens han venut.Animeu-vos i seguiu treballant al nostre costat, Gràcies a totes i tots. Enric, seguirem i eixirem endavant.

Anònim ha dit...

Tot el que cal fer és dimitir, tu i molts més.
És evident que no heu sabut mobilitzar els vostres possibles votants, no passa res: a casa. Vosaltres ja heu demostrat el que sabeu fer: fracasar.
Ara cal anar-se'n, reflexionar i que vinga gent nova.
No és tan difícil d'entrendre-ho.
A treballar!

Anònim ha dit...

ânim Enric.
Pere Fuset

Anònim ha dit...

ànim enric!

desgraciadamente no ha podido ser, pero ahora veremos como el pueblo de castellón se ha equivocado...

y por favor, la proxima a la generalitat sin esquerra unida.

fdo: un castellano parlante orgulloso de votar al BLOC. (no he votat a la cualición)

Anònim ha dit...

Hola Enric, soc un votant del PP al que li sap molt greu no tindre una oposició forta amb gent que defensa els interesos de la ciutat des de la oposició com tú i el teu equip. Però heu pagat car el haver-vos arrimat amb gentola. Cal que lluites per Castelló des de la oposició. Si et fan dimitir serà un error perquè tu vals a muntó i t`ho dic de veres. No és just el resultat per a ningú. Però vosaltres sabeu a què heu jugat. El Adéu PP us ha passat factura perquè volia dir un hola PSPV que la gent no volia i els qui ho volien han votat directament. T'ho diré en persona perquè t'admire a muntó.

Anònim ha dit...

Quan fages UNA ANÀLISSI SERENA tint en compte el que vas dir fa molt de temps:


http://enricnomdedeu.blogspot.com/2006/04/intervenci-al-consell-nacional.html

http://enricnomdedeu.blogspot.com/2006/04/corrents.html



la culpa no es teva, tu vas pronosticar aquests resultatas, ara es hora de tornar a començar i fer-ho el millor que pots puges, el primer que s'ha de fer es una separació d'EU i demostrar a l'ejectutiva nacional del Bloc que s'han equivocat (dificil tarea ja que aquests estan en les corts) i BONA SORT PER AL FUTUR.

Anònim ha dit...

MORERA I PANYELLA DIMISSIÓ!!!!
Vostés són els únics culpables de la debacle del BLOC. No pagava la pena entrar a les Corts de secundaris d'EU ( un partit acabat) als que la política de vostés ha donat un poc d'oxigen a canvi de la perdua de tants i tants regidors. Vostés han acabat amb la il.lusió del poble valencià.
Molts ànims Enric.

Anònim ha dit...

He passat mala nit, amb malsons extranys i tinc ara molt mala llet. Però m'entra una satisfacció maligna quan pense que si el PP vol guanyar votacions, hauran d'anar TOTS i TOTES a votar, o les perdran. I el de les dimissions, crec que s'ha equivocat de blog. Em dol que l'esfo´ç fet no hage segut prou per al segon, però si no l'haguerem fet, tampoc no haguera eixit Enric. Aixina, que m'alegre del que hem fet. Un beset a tota la candidatura, a tots els que han col.laborat, i a Enric un "axuxonet", encara que preferirà un de Lisbet. Recuperar les constants, la família, les activitats quotidianes, i quan s'asente la mala llet, ja en parlarem.

Anònim ha dit...

Anim, hem perdut una batalla, però no la guerra. La persona, al marge de les idees polítiques, és el que compte. Gent com tu fa falta en el consistori, es a dir, menys poltrona i mes administrar, menys fotos i més treball de carrer. Descansa el que és necessari, medita el més just, però no abandones en este punt. Un abraç sincer. Vicent "el magre".

Anònim ha dit...

La veritat que el que diu això de la dimissió és un capoll que no sap més. No cal fer-li massa cas. Ara cal que assumisques la tasca de Toni Porcar i les pròximes passem de tindre'n 1 a 2. Ànim Enric, t'ho diu un que s'ha passat tota la nit plorant perquè açò és un escàndol.

Anònim ha dit...

Si no dimiteix és com si ací no haguera passat res i d'ací quatre anys tornarà a ser el candidat. Eixa no és la milor manera d'avançar.
Cal estimar Nomdedéu però més encara cal estimar el País. Nomdedéu és prencindible, el País no.
Seguir com ho hem fet fins ara ja ens a demostrat a bastament on arribem. Canviem, però nosaltres.
Ànim Enric, plega de regidor i a treballar.

P.S. I oblidat de justificacions: que si el pacte, que si EU, que si ER, que si els romanesos, que si la Magdalena, que si la del LLedó..... ........A casa.

Anònim ha dit...

L'important es que encara estas al peu del cano, Anim i a fer-ho el millor que puges.

Nomdedéu ha dit...

T'agrairé que defenses el teu posicionament, a més a més c'ací, que està molt bé, als organs del partit.
Dimarts Executiva Nacional. Dimecres Executiva Local. Parle del BLOC, clar, tot i que em tem que tu deus ser militant d'EU i el que vols es que vaja a casa a fer companyia a tot el teu col·lectiu.

Anònim ha dit...

No pots dimitir, has segut escollit per el poble, dimitir seria trair a tots els que t'han votat. I no eres prescindible, ja que ets l'únic regidor del Bloc en una de les grans ciutats del País. Tens que seguir lluitant, per tota la gent que ha confiat en tu.

Anònim ha dit...

Ali, he demanat la dimissió de Morera i Panyella, perquè pense que són els únics culpables de la situació i ho he fet en aquest blog perquè Panyella no té blog i el de Morera té censura, en aquest blog almenys hi ha llibertat, és massa la mala llet que porte. Ànim Enric. Salutacions Ali.

Anònim ha dit...

No, no sóc d'EU i tampoc no sóc del BLOC. Sóc un nacionalista que sempre ha votat UPV i desprès BLOC i que des d'on jo puc treballe pel País i a les elecions sempre he treballar pel BLOC en allò que he pogut, amb diners també.
I no estava d'acord amb el pacte amb EU, i menys encara com s'ha fet.

P.S. I no milite per què les meues opinions mai no són prou ortodoxes.
P.P.S. Em sembles una persona vàlida, però, ai........

Anònim ha dit...

Esperem açò de tu:






ASSUMIRÀS la veu d’un poble,

i serà la veu del teu poble,

i seràs, per a sempre, poble,

i patiràs, i esperaràs,

i aniràs sempre entre la pols,

et seguirà una polseguera.

I tindràs fam i tindràs set,

no podràs escriure els poemes

i callaràs tota la nit

mentre dormen les teues gents,

i tu sols estaràs despert,

i tu estaràs despert per tots.

No t’han parit per a dormir:

et pariren per a vetlar

en la llarga nit del teu poble.

Tu seràs la paraula viva,

la paraula viva i amarga.

Ja no existiran les paraules,

sinó l’home assumint la pena

del seu poble, i és un silenci.

Deixaràs de comptar les síl.labes,

de fer-te el nus de la corbata:

seràs un poble, caminant

entre una amarga polseguera,

vida amunt i nacions amunt,

una enaltida condició.

No tot serà, però, silenci.

Car dirà la paraula justa,

la diràs en el moment just.

No diràs la teua paraula

amb voluntat d’antologia,

car la diràs honestament,

iradament, sense pensar

en ninguna posteritat,

com no siga la del teu poble.

Potser et maten o potser

se’n riguen, potser et delaten;

tot això són banalitats.

Allò que val és la consciència

de no ser res si no s’és poble.

I tu, greument, has escollit.

Després del teu silenci estricte,

camines decididament.

- VICENT ANDRÉS ESTELLÉS -

Anònim ha dit...

Anonim, mira que pensava Enric del pacte:

http://enricnomdedeu.blogspot.com/2006/04/intervenci-al-consell-nacional.html

http://enricnomdedeu.blogspot.com/2006/04/corrents.html

Nomdedéu ha dit...

doncs perdona, si és com dius. No recorde que mai s'haga demanat a ningú certificat d'ortodoxia. però evidentment és lliure l'opinió com ho és la militància.
No tingues cap dubte, que jo mateix plantejare el teu punt de vist a les reunions on s''han de prendre les decissions.

Anònim ha dit...

Als puristes d'EU i d'ERPV i als seus votants:
Heu donat al PP a Castelló la majoria absoluta, teniu una visió política d'anar al oculista.

Anònim ha dit...

Bé,Enric tu a la faena que sols falte que et demanen la dimissió. La mobilització de votants no va ser l'esperada. El vot romanés afegit als del col·lectiu gitano i altres al PP ha fet que guanyés les eleccions. El PSOE ha segut l'única resposta que ha vist la ciutadania en dir Adéu PP i eixe vot útil d'última hora ens ha operjudicat. M'agradarie, encara que no puc votar anar a l'executiuva nacional i a la local com a militant, això ho puc fer? Com ho tinc que fer? Gràcies i ànims per a tots

Anònim ha dit...

Enric, a Dénia, Sebastià Garcia va perdre l'alcaldia i.....és tornà a presentar: fracàs. Ara han perdut la meitat de regidors: dimitirà Pau Reig?
Des de fa molts anys, massa anys, he conegut mantindres en el càrrec ha persones que havien fracassat per que, sobre tot, ell pensava que era imprescindible. (era inprescindible Pere Major?)
En aquestes eleccions l'aposta era massa forta: no pot seguir tot igual.
R.G.

Anònim ha dit...

Lo importante es que vamos a seguir comiendo mierda... Un sólo escaño más y ya no habrían tenido la mayoría absoluta, y ya se podría haber hecho algo X(

Nomdedéu ha dit...

Jo no sóc imprescindible. Mai no ho he cregut, ni la meua actitud històrica pot deixar cap dubte en la gent que em conéix.

Anònim ha dit...

"Un sólo escaño más y ya no habrían tenido la mayoría absoluta" ERROR

El pp tindria la majoria, el pspv pedria un regidor.

Anònim ha dit...

ànim

Anònim ha dit...

Pitjor ho tenen els d'EU que han perdut 2 regidors a València i ací han obtingut un 3 i pico

Anònim ha dit...

Enric tu ens fas massa falta. Pañella i Morera no ens fan gens de falta. Enric endavant.

Anònim ha dit...

BON dia, jo també he sentit la necessitat de escriure ací avui tot i que no ho havia fet mai.

De dimissió res Enric, tu vals molt (t'ha votat fins la meua mare i creu-me quan et dic que això és una proesa). Estic segura, per el que vaig vaig sentint i llegint que eres una persona amb molt de sentit de l'humor que sap fer un molt bon ús de la ironia i de la paraula i això són excel·lents virtuts que amainaran este xicotet desencant.

Tothom sabia que aquesta lluita, la que tracta de la nostra identitat, dignitat i cultura en aquests temps de pensament únic i podrit no seria fàcil, de fet jo crec que aquesta bandera és la segona més difícil de defensar, la segona. Però per això mateix ara hem de ser més forts que mai si volem seguir existint, hem de resistir.

En quant a lo del Compromís, mira!, no us capfiqueu. Crec que és una cosa que s'havia d'intentar i és una cosa que no estava malament i que dona mostra de que en qualsevol cas volem viure en una societat plural on totes les veus siguen escoltades i on puguem defensar lo nostre, tot el contrari al que tindrem ara en este país del que fa ganes de marxar.però no ara anem a estar més aguerrits que mai.

una abraçada molt forta a tots que ho heu fet tan bé.

ho senc pel rollo en ametlles este però necessitava expressió. Si no estàs content d'expresar-te a les urnes, doncs ho fas al blo

Anònim ha dit...

Estimat Nomdedéu, no es preocupe. Ara no em guanyat (que no es el mateix que haver perdut),però ja vindran altres eleccions. Com vosté diu, l'important son les persones. I vosté es important per a moltes persones.

No es desanime, Sr. Nomdedéu, i siga lluitant per millorar Castelló.

Estic amb vosté. :)

PVS ha dit...

Uff! Quina mala nit! Hem d'assumir el que ha passat, ere algo que també ere factible. Avui ens trobem tots desconcertats, però s'ha de seguir treballant i lluitant per allò que volem i estimem.
Ànims a tots.

Anònim ha dit...

El que ha de dimitir es Alberto Fabra, i ho farà d'ací a quatre anys. El que ha de dimitir és Calles, que molt de soroll i s'ha menjat una merda. Han de dimitir tots els "progres i nacionates" d'altrers partidets que han acabat donant la victòria al Pp. Imagineu que haguera passat si no fem una campanya com la que hem fet, si no haguerem treballat a l'ajuntament com ho hem fet. Jo m'ho imagine i només veig bipartidisme. No ha estat una derrota, ha estat un rafermar posicions, encara que no ens ho esparavem ens han pegat fort. Però encara estem ací, ens hauran de sentir, perquè encara tenim veu. Hem rebut, però tornarem a aixecar-nos.
Diu el mort al degollat, òsties quin forat han fet a EU, no?
Si mirem, fredament, el que ha estat la campanya, els recolçaments que han tingut alguns partits pels mitjans pseudoprogres, crec que les eleccions les ha perdudes el levante.

Anònim ha dit...

EU és una força política acabada ha perdut la poca representativitat que tenia municipal, a part de no entrar a Castelló ha desaparegut del mapa a la ciutat de València i a Alacant i en altres pobles com Vila.real o Vinaròs. Amb ells poca broma o acabarem en la misèria total.

Anònim ha dit...

La veritat és que tot açò és lamentable, molt lamentable però com diu molt bé Albert, tenim que alçar-se i tornar a lluitar. Que se'ns senta i escolte. No sabem com acabarà la cosa, però el que si que és segur és que tenim valencianisme per rato. No podran en nosaltres.

Anònim ha dit...

Hola enric,

que sapigues que tot i el resultat molts militants de la comarca estarem amb tu. Almenys aquells que ens agrada la política amb personalitat i que estem orgullosos sels nostres representans.
A nivell personal vull afegir que i reconeixer que vaig votar compromis, tapant-me el nas , pero ho vaig fer. Potser pensava en aquells patriotes valencians amb el cul pelat d'anar a l 25 d'abril, de llegir a fuster, de sentir all tall i d'estar des de els anys 70 donant la cara per una nacionalitat no reconeguda; ara se'ls demanava votar gloria marcos i CARMEN ALBORCH per a que el compromis coloque 7 floreros al parlament (2 en maceta i pegatina del bloc). Tambè em sap mal per Burriana, Xilxes, Benicarlo, Alcala de xivert i d'altres pobles on s'han vist abandonats per les seues sigles a les autonómiques. Val que Borriol, Orpesa, Benicàssim, Onda i almassora segueixen "en la brecha".
Necesitem a un Enric amb el coratge de sempre, que esperone al seu colectiu amb la seua ironia i la seua magnifica capacitat de treball. Necesitem un Enric "provincial" i autonómic si escau...

d'altra banda, aprenguem ja: No a més compromís trampa.

ànim i endavant.

Anònim ha dit...

Només en queda una cosa, que tinguen compassió per castelló

Anònim ha dit...

Hola Enric:
sóc la teva cosina Nuri de Reus.
Ahir estàvem contents a casa veient els resultats de la tele perquè ens va semblar que el BLOC obtenia representació a Castelló. La meva sorpresa ha estat quan al connectar-me al teu blog he vist el teu missatge de la matinada d'avui, dient HO SENTO. Jo també Ho SENTO!. Només em queda donar-te molts ànims. Segueix defensant les teves idees tal i com has fet sempre.
Un petonàs de la teva família de Reus.

Nuri

Anònim ha dit...

Enric, una abraçada ben forta des de Catarroja. Ací també hem tingut uns resultats molt decebedors: totes les enquestes ens donaven dos regidors; hem fet una campanya com en la vida, ha participat més gent que mai... i a la fi, hem perdut 80 vots, ens han sobrat només 40 per entrar i, damunt, esquerra unida ens ha avançat en vots. ¿És culpa nostra? ¿És culpa del pacte? ¿De la mobilització del PP? ¿De la criminalització de l'esquerra i el nacionalisme gràcies a Rajoy i Zapatero? ¿De que este país és Espanya i punt?

Només se m'acut una cosa: cal fer autocrítica però, sobretot, no deixar de treballar. Jo no sé com demanar-li als meus companys que després de quatre anys continuen treballant igual o més, però cal fer-ho.

I fes el favor de no dimitir. No anem sobrats al Bloc de gent com tu. Et necessitem, no sols a Castelló, sinó a tot el país.

Ah, i una abraçada molt forta també per a Inés. La conec per Jordi, i és una de les persones més entusiastes i vàlides que he vist en este partit.

Xavi (Catarroja)

Nomdedéu ha dit...

Ei Nuri, quina sorpresa. Si que tenim representació. Jo continuaré sent regidors quatre anys més, però en teniem dos i n'hem perdut un. Per això estic tocat. Però ja ho he dit, que esperen de mi una reflexió, no pas una genuflexió.
Lizbeth i jo volem anar a l'estiu un dia de visita. Ja us telefonarem.
Un petó. Records

Gràcies també a Catarrotja i tothom

Nomdedéu ha dit...

Catarroja, volia dir!

Anònim ha dit...

Ho lamente per vosaltres, però heu de vore que alguna cosa falla, no?. Sóc clarament partidari de l'abstencionisme, i en aquestes eleccions ens hem quedat a casa (novament) moltíssima gent que tenim res a dir, però que -senzillament- no ens motiva eixir a "la festa democràtica".

És el que vos mereixeu després d'haver alimentat a tota uan generació d'hipòcrites, adictes a la play i borreguets seguidors de tendències que viuen per a vore el seu compte corrent, fer hores a la fàbrica i fer el que els pares lis diuen.

Són eixos "domesticats" o "seguidors del sistema" els únics als que s'els pren seriosament -"los peludos y rojeras de ideología peligrosa no cuentan"-.

No he exercit el meu dret a vot, provocant la mateixa reacció a tos els que s'anomenen demòcrates -"si no votes no et pots queixar"-... acàs no és una mostra del descontent l'abstenció?... clar, ningú s'ho pregunta perqué el qui no juga al joc es queda fora... i li diuen "democràcia"... quina gràcia.

Anònim ha dit...

Animo Enric. Aquí los únicos que tienen que dimitir son los que han provocado este desastre. QUE DIMITAN MORERA Y PAÑELLA. Hubo muchs voces críticas con el Compromis, pero Pañella y compañia trabajaron mucho para que en el último congreso salieran sus afines procompromis. Lo han pagado hasta los de Torreblanca y eso que se posicionaron contra el Compromis, pero supongo que sabrás que la inmadura de Albiol hizo unas declaraciones a lo comunista de principios de siglo XX. Una desgracia y una pena. Tu a seguir que somos muchos los que confiamos en ti. Hemos perdido pero dignamente y a los que pensamos de este modo tengo el convenciomiento que nos respetan hasta nuestros contrincantes políticos. Esto no es el fin, el el principio de un resurgir nacionalista puro, conveniente y útil para el Pais. No se te olvide Enric, somos muchos contigo y piensa que mañana enpieza la campaña electoras del 2011. Un fuerte abrazo.

Anònim ha dit...

Enric les coses no han eixit com esperavem. Esperavem uns millors resultats locals, és veritat però com diu Albert ens han ostiat però encara estem de peu. No estem agenollats ni enterra. Estem drets i ho seguirem amb tu fins aconseguir els millors resultats del nacionalisme valencià. Crec que s'han fet algunes coses malament i d'altres de bé. Ens falta molt per arrivar a tindre la maquinària engreixada com la té el PP no et disgustes i a la lluïta.

XorX ha dit...

Jo sóc dels que n'esperava 3, i dels que a pesar de no viure ni votar a Castelló em preocupe per la ciutat que em va vore nàixder i crèixer i vaig tractar de mobilitzar vot per al Bloc.

Puc explicar-me que Compromís no ha cuallat perquè es va fer després de molta rinya entre els principals partits, sense explicar-ho, etc. I la transferència de vot del PSOE al PP ha sigut contestada amb vot útil d'EU i Bloc al PSOE. Però d'ací a quatre anys si es fan les coses bé recuperarem l'electorat o més. Junts. Separats ja sabem el que hauria passat: bipartidisme a les Corts.

El que no m'explique és el que t'ha passat a tu, perquè mira que vas parlar bé a Canal 9, mira que et preocupes per Castelló, i mira que el PSOE tenia ilusió i mira que el PP ha fet poc. Perquè no ha fet res, tot a última hora i malament.

No sé com ho ha aconseguit el PP, però si després de tans anys, de tantes maleses acumulades, de tant desgovern i de tanta corrupció, mentida, crispació, xantatge, manipulació informativa, antivalencianisme, etc. no han perdut, ja no perdran mai.

És la trista i desesperançadora sensació que tinc. Prò no hem de deixar que la desfeta separe el valencianisme de consens. Ara més que mai és el moment de treballar junt a EU, que són amics, no enemics. I gràcies a anar junts estem tots dins (ja no és gràcies a EU que està el Bloc, això ajudarà).

Però puc permetre'm el luxe de tindre-la, tu no. Hi ha gent que t'ha votat, hi ha gent que no ha pogut però que et recolza, o qui s'ha vist obligat a fer "vot útil" (equivocadament o no) i que simpatitza amb tu, el teu equip i el teu programa. Eixa gent compta, i tu que eres de valorar les persones, deixa de valorar les grans xifres, perquè esta gent té molta més ilusió conjunta que tots els votants del PP junts. Més que suficient per a seguir!!

No ens abandones.

Anònim ha dit...

jejeje¡¡¡...tines demasiado nivel para este pueblo,...¡¡¡jajajajaja...en serio,estando gobernando con el PP po qué iban a votarte , en lugar de hacerlo por el PP o por el PSOE???

Nomdedéu ha dit...

Paladin, jo puc respectar que sigues abstencionista, macrobiotic o afterpunki. Pensaré el que voldré, però respecte absolut. Ara, dir que nosaltres (que no se qui som) hem fet una generació de no se què! PErdona, la gent no l'eduquen els polítics, l'educa la societat, i tu, encara que passes de tot, també eres societat. Així que assumix les teues responsabilitats, rei, no sigues tan cínic.

Vicent Forment ha dit...

Adeu Compromís

Jo tambè ho sent Enric. Ànim i a seguir treballant per Castellò, com heu fet els ùltims anys

Anònim ha dit...

Exactament. Si has estat a l'Equip de govern del PP... Per què t'havíem de votar? Si votar-te a tu era donar-li un regidor a Alberto Fabra. I com jo, molta gent que ha decidit que ens has decebut.
Parlar és fàcil, però són els actes els que ens defineixen. "Autocrítica, sí, però no genuflexió". Quina barra!
Ara, a tornar a la Regiduria... Les teues ambicions personals són les que han fet que haja passat açò.

Nomdedéu ha dit...

Creus que és això el que ha passat? De veres? És per això que no has votat al BLOC? I que has fet, has anat a la platja? Has votat un altra opció?
Ho tindrem present, jo molt present, en l'anàlisi del que ha passat.
Igual fins i tot tens raó. Ara, dir que són les meues ambicions personals no tinc perquè suportar-ho. No saps gens ni mica del que parles, la qual cosa em fa pensar que tens poc a vore amb el BLOC. Les meues ambicions personals, m'haguren recomanat seguir treballant a l'empresa privada, on per cert, guanyava més diners que ací. Que et penses, que va ser una decissió personal? No tens ni idea de com es va prendre la decissió, i sembla evident que tampoc tens ni idea del que pensa el col·lectiu.
Torne al principi, si es que mai has estat votant del BLOC i has deixat de votar-nos, perquè jo he fet de regidor de sanitat, la cosa be mereix que l'estudiem. I ho farem. Però no parles del que no saps, i menys des de la covardia de l'anonimat. Ho he dit més vegades en este bloc, jo done la cara, el nom, l'adreça, tingues el valor d'ensenyar el nas. Els teus arguments guanyarien pes si no t'amagares

Anònim ha dit...

Si a Castelló esteu fotuts, ja es podreu fer una idea de cóm estem a Xilxes.

Potser no és el dia més adient per què óbriga la boca, que encara estic baldat de la pallissa, però si no ho dic rebente:
A Xilxes ens han agranat, i quan ho digerim ja ens plantejarem per què, però a banda de les polítiques locals el passó ha segut generalitzat, de baix cap a dalt, com deia l'slógan, i haurem de parlar tard o prompte i llarg i estés del que ha passat.

Jo tinc idees pròpies al respecte, que algú ja ha expressat ací. Però de moment encara estic massa dolgut per parlar-ne. Ja ho faré...

Nomdedéu ha dit...

ei Ernest! Animeu-se. Fem falta tots

Anònim ha dit...

Hola Enric. No he pogut evitar emocionar-me en llegir el teu post i en llegir a tota la gent que t'escriu, si et dic que se m'han posat els pèls de punta i que se m'han caigut les llàgrimes, no és mentida. Em sap molt de greu per tot el treball que hem fet, per tota la il·lusió depositada en estes eleccions, i sobretot em sap mal pel futur del nostre país i dels nostres pobles, perquè el baixó ha sigut brutal. Ací a l'Horta ha anat fatal. A Massamagrell hem pogut mantindre el regidor que teníem, però hem perdut 89 vots, i a sobre esperàvem pujar i traure'n dos. El PP majoria absoluta. En fi, desastrós. Ara que passen uns dies i a assimilar-ho tot, així que molts i molts ànims, que vals molt.

Una bloquera jove de Massamagrell ;)
Clara

Nomdedéu ha dit...

Gràcies pel teu comentari, Clara. Seguiu treballant, seguiu fent-nos sentir orgullosos de compartir idees i projecte per al nostre país.

PVS ha dit...

Jo crec que es tot el contrari, és a dir, estar com a regidor jo crec que dona més valia per a votar-te per la feina ben feta, per veure com es desenvolupa un regidor del BLOC en un govern del PP. I si t'ho tornaren a propossar jo ho seguiria acceptant, em sembla la millor manera de demostrar que la coexistència entre partits és important i que tots ens necessitem per governar una ciutat.
Si més no, segueix amb el meu discurs.... El COmpromís ha estat una gran culpable del que ha passat, Planella com a candidat encara més imagineu Porcar en el lloc de Porcar haguéssim triplicat. L'altra lectura que trec és que no han arrivat sobres del BLOC a les cases, almenys amb qui jo he parlat!!!
No et preocupes i cap endavant, jo seguíré per ací apoyant-vos perquè és l'opció que més m'agrada. Una persona ha de seguir amb els seus principis encara que perga.
PVS

PVS ha dit...

Volia dir imagineu Porcar en el lloc de Planella

Anònim ha dit...

Molts ànims Enric. Endavant. La propera vegada els tombem, segur. Ara descansa i agarra forces que t'esperen quatre anys divertits amb Gonzalo "el blavero" i els altres.

Anònim ha dit...

jo confie en TU, confia tu en nosaltres

Anònim ha dit...

Molts anims Enric,ahir vaig dormir molt mal,com molta gent d'aci.Aquesta campanya m'ha marcat,i m'ha fet comprendre que tindrem que seguir trevallant molt i durant molt de temps,per a que canvie tot,el que mes m'ha extranyat ha sigut el PSPV que ha pujat. Seguirem amb tu Enric.Et mereixes molt mes.
Miquel Porcar

Anònim ha dit...

He llegit el comentari de “Paladín” i no em puc aguantar. Em sent indignada amb el comentari. Si per a alguna cosa serveix votar és per això, per evitar lluitar contra el sistema que actualment ens opremeix i intentar evitar que la societat esdevinga “borreguets”. Gent com tu no ens fa cap favor quedant-se en casa sense votar i després fent el discurset sobre les mancances i la injustícia democràtica. Crec que és l’opció menys intel·ligent. Ah! i de passada, aprén a escriure en valencià, que falta et fa.

Pel que fa al resultat, també estic molt decebuda. Dir-vos que us seguiré donant suport, perquè sou gent de carrer i sensats.
Molts ànims per a tots i paciència per aguantar allò que ve.
(Fabra: “Cuanta más mierda nos hechan, más crece nuestro árbol”).

Anònim ha dit...

Doncs deixeu de parlar de derrotes i segui preguntant-vos perqué un 40% de les persones prefereix vore per la tele com Rita i Francisco es donen abraçades amb una indiferència que dona gust... no serà perqué no tenen gaire esperança de vore que res canvie?.

Desgraciadament un dels principals problemes és que vivim a un pais de "mesenfotistes" que estarien dormint la mona de la nit anterior... que les eleccions es celebren un dia laboral, que donin pel sac un poc als empresaris i voreu quina manera de votar (si el que vos preocupa és eixe percentatge de "apalancaos").

Per coses o per altres, els pobres seguiran sent pobres, els pringats seguirem sent pringats i la vida tira endavant (i els pais, i Fabra)...

Que ens siga lleu, que ens siga lleu...

Anònim ha dit...

Pero açó que es????

Pareixeu planyideres!!!!!

On està eixe espirit combatiu?

Ca'l preguntar-se tal volta si la llista que ha confeccionat Calles ha sabut arrastrat electors del Bloc?

Pot ser que la clau estiga ahí.

Saludos cordiales, crack.
R.P.

Anònim ha dit...

No puc evitar-ho, he de dir alguna cosa per poder respirar. Jo també he dormit molt malament Ali, hem treballat massa per a rebre un colp tan fort.
Els cínics de l'abstenció que donen lliçons, els qui demanen la dimissió d'Enric... tots merda (no és políticament correcte però m'és ben igual, podria qualificar-vos encara millor, però ja seria pornografia).
Anit encara hi havia qui estava content de que teniem dos diputats.
No vaig poder callar. Dos diputats ens han fet perdre molts regidors, molts. Ells són els ambiciosos.No Enric.
Han venut el BLOC... Ho sento per si Josep Maria llig açò, som amics, però anit ja ho vaig dir i ell ho sap.Ho haviem advertit.No tenim bola màgica però tenim sentit de País i de la responsabilitat cap a la nostra gent.Jo vull, necessite demanar responsabilitats.
Enric, parlarem i molt, però no et dixarem dimitir encara que ho planteges. Dimitir per què? Tu, que t'han posat als peus dels cavalls? Que dimitisca qui ho haja de fer, que els sabem amb noms i cognoms però això ja és intern.
Gràcies a totes les persones que ens heu ajudat. A totes aquelles persones que sent independets han fet més pel BLOC en estes darreres setmanes que tota l'executiva nacional junta.I als militants que han treballat com nosaltres sabem fer.
I a Miquel, que ha fet la seua faena i ha assumit la que no li tocava (hi ha responsables molt irresponsables i ja ens entenem. A algun fins i tot li ha anat bé...)
Ximo de Catarroja, gràcies, i si conegueres la gent de Castelló vories que com jo en hi ha un grapat. Gràcies.
Balta, Ros, Paco...no sé que dir-vos.
Espere que açò siga el final d'una etapa horrible de despropòsits i d'ambicions personals i el principi del BLOC com nosaltres l'entenem.

Disculpeu-me la tabarra, però ho necessitava.
Enric, ànims i el cap molt alt.

Anònim ha dit...

ánimo valiente!!

Anònim ha dit...

Inés, amb tot el respecte, merda per a tu.
Tot merda? i que n'hi ha de l'oferta política d'aquest païs? he d'anar al meu poble (La Vilavella) i votar el PSOE només per no deixar que el PP puje al govern? importa el meu vot front a 1300 correligionaris de la dreta més extremista? remember Blas Piñar... friend... ui, ui, ho oblidava!! que puc votar a Unió Blavenciana!! muahahaha!!.

El fet de que jo mateix ja no vaja a votar és un fracàs de la política, perqué no he anat pel fet d'anar a la mar o a pendre una birra, que visc ben propet del col·legi... sino perqué no m'identifique ni un 30% amb ningú, i al partit socialista (tan espanyol com el qui més) no m'oloraran, no patiu.
N'estic ben al dia de política, però em segueix servint per a fer riure... si no com baseu les vostres campanyes en les malifetes del Fabra i altres? si no existira Fabra no tindrieu res a dir... encara vos manca molta personalitat, però aquesta "democràcia" és jove, i els dos partits majoritaris porten massa anys esclavitzant l'espanya profunda (espanya, un gran problema)... però tranquils, aneu a la mar, relaxeu-vos i a la pròxima ja sabreu per ón vos venen.

Igual vaig a votar i tot, qui sap.

Salut

Anònim ha dit...

El BLOC de Fabra ni ha parlat. Tu ni has votat ni t'has enterat de res. La gent com tu m'interessa ben poc. Pots seguir entant a la web d'Enric i vomitar el que vulgues, no hi ha censura, però crec que a Enric, a mi i als que no anem de "listillos" com tu ens preocupes ben poc.
Si vols votar, vota i si no , no votes. Se m'en fot.
Salut

Anònim ha dit...

Ay, que me parto...

No m'esperava menys, m'ho han dit tantes voltes... no patisques ;)

Salut

Anònim ha dit...

Inés, tranqui, que portes la teua ració de mala llet acumulada i no entres al drap del "paladín" no paga la pena parlar-ne amb eixa mena d'elements.
Intentem animar-nos i demanar les responsabilitats que calguen.
Ànim Inés i un beset.

Anònim ha dit...

Congrés extraordinari ja! S'han de demanar responsabilitats per la desfeta. O ara o mai. El País s'ho val.
Enric endavant.

Anònim ha dit...

Inés, no saps qué dir-nos i jo no sé qué contestar-te, a banda del que ja saps, que estem fotuts.
Al paladín abstencionista i bullanguero, sols dir-li que sóm gent implicada en un projecte de futur, y que si li agrada bé, i si no li agrada bé també, i que si vol defensar l'abstenció está en el seu dret, i a opinar el que vulga també; però hem fet la feina el millor que hem pogut i, si no li pareix bé, potser va sent hora de deixar d'abstindre's i criticar gratuïtament i mullar-se, ja què tan malament ho fem. I si així i tot prefereix seguir abstenint-se i criticar des de l'anonimat, li puc recomanar fòrums i xats on es pot esplaiar. Però no votar, fardar de no fer-ho, i després queixar-se ho trobe, simplement, indecent.

Anònim ha dit...

A Enric i a tota la gent del Bloc de Castelló molts, molts ànims. Ahir tots ens vam sentir decebuts, però no s´acaba el món... Tot el contrari, hui en el cap ben alt i a continuar treballant com sempre, com només la gent del Bloc sabem.Açò és una carrera de fons...

Ahir vam patir molt i van ser moltes les paraules de suport i de ànim que vaig escoltar.Me quede en una frase de un dels sabis del meu col.lectiu local:" Nosaltres som la resistència, mentre la gent del Bloc existisca, existirà el Pais. Quan nosaltres no estiguem el Pais desapareixerà".
Per això, molts ànims per a estos 4 anys.Molta sort, Enric, segur que seras el millor regidor de tot Castelló i part de l´estranger.

I a la gent del Bloc Jove, molta força, nosaltres també som els millors.

AMPARO P. (RAFELBUNYOL)

Anònim ha dit...

Ben cert és que això d'ahir va ser un pas arrere, però a vegades cal fer un pas arrere per a agafar l'espenta necessària, cal reflexionar però no hui, primer llevem-nos la ràbia. Sempre hi haurà gent com el paladí que pensa que les coses cauen del cel, o simplement succeïxen per que sí, no cal fer cas, nosaltres els nacionalistes, els que verdaderament creiem en el nostre país sabem que cal treballar per ell, la setmana passada i aquesta que ve. Ara els nostres representants en el govern del País han de treballar i molt per la barrera del 3%, i aconseguir-la. No podem abandonar la nostra terra al bipartidisme. No fem una nova Almansa 300 anys despres per un pas arrere. Enric endavant, jo confie en tu.

Manel V (Castelló)

urbenportales ha dit...

D'anònim res, tu, però és que m'agrada més ser el paladín de la no em deixa gaudir de tenir un nom fictici?

No faig llenya de l'arbre caigut, però la meua opinió és tan respectable com la dels llanterners que demanen que dimiteixi Enric, no creus?...

Als fòrums no entre, que està ple de votants del pp irredents.

urbenportales ha dit...

Volia dir:

"la democràcia no em deixa gaudir d'un nom fictici?"

El missatge m'havia censurat la paraula democràcia, mira tu XD...

Vent d Cabylia ha dit...

Inés, jo tampoc era partidari del Compromís, però parles com si a la ciutat de Castelló s'haguera presentat el Compromís i per això el BLOC haguera baixat un regidor, quan les enquestes li donaven tres. Res més lluny d'això, creus que la gent ha deixat de votar BLOC en les municipals pel Compromís autonòmic? Doncs sí que és cafre i boba la gent, que no sap diferenciar unes eleccions d'altres. Ha fallat alguna cosa més i sobretot ha sabut guanyar -arrasar-nos- el PP.

Anònim ha dit...

askerrit entenc que si entres en este blog és perquè creus que els valors que defensa el blog son semblants als teus i et preocupen coses semblants... estos interesos cadascú els defessem de la manera que ens sembla més justa de vegades, més útil unes altres... jo entenc que no cregues en la democràcia, però és que hi ha ara en estos moments i el blog ho està fent bé, és honest i és proper... jo crec que ara no és el moment de parlar sobre si et satisfà el sistema o no...és la meua opinió

Anònim ha dit...

Ànims? per a què. Em de ser realistes, em perdut i em de prendre quina és la concepció del BLOC que volem. Ja heu vist els resultats. Ni compromís ni XXXX. Recuprem el que erem al 2003, i ara a treballar des de les trinxeres que falta fa que la gent estiga ahí.

Des de Silla a les trixeres.

Paco Montañés ha dit...

No has perdut, Enric .. hauràs guanyat en experiència. Segueix treballant ... tenim el que ens mereixem ... i encara que ens falten fons per a arribar a final de més , són les discussions del bipartidisme nacional la "salsa rosa" del nostre país. Endavant !

Nomdedéu ha dit...

la gent no és cafre ni és boba. però la gent confon les coses i no te tanta informació com tenim la gent que estem més implicats. això ho has d'entendre. evidentment que ha influit el pacte. només caldria! els resultats autonòmics han estat un desastre, així de simple. Quan jo vaig dir fa molts mesos que tindriem entre 7 i 8 diputats, vaig ser insultat de mala manera. Malauradament vaig tindre rao jo, i el Compromís en te 7. Jo no insultaré ningú.
D'altra bana, jo no se al teu al poble, però al meu, la majoria, la immensa majoria, de les persones que han manifestat dubtes sobre nosaltres han sigut, precisament per això.
M'han dit una i mil vegades "on aneu amb eixos?"

Anònim ha dit...

Dons si,a trevallar,perque tard o d'hora la gent es donara compte de que el BLOC pot ajudar mes a Castelló que els partits majoritaris,perque la campanya no es comence 1 any, o 6 mesos avans d'eleccions,sino avui mateix escomensant a fer be les coses,tots tenim que escomensar a trevallar:Enric, el bloc jove els militants,tots tenim que trevallar,perque com ha dit Amparo nosaltres som la resistencia,i anem a estar ahi encara que nomes tinguem un regidor per a que el pais es mantengui.
Enric endavant.
Miquel Porcar

Nomdedéu ha dit...

gràcies paco, no t'havia vist.

Nomdedéu ha dit...

Ni a tu Miquel És per gent com tu que estic especialment decebut i trist. Que a sobre sigues tu qui m'esperona em dona molta força. Força. Gràcies.
He vist durant anys i anys a Toni Porcar bregar sol contra "el lado oscuro", sempre he dit que era el millor mestre. També he aprés això. No tinc cap intenció de rendir-me. Cap.

Anònim ha dit...

Bueno, este no tenía que ser mi comentario para hoy, ya tenía pensado hace días lo que quería escribir: que si en mi calle no hay esto, que si en mi barrio falta lo otro... Con esto quiero decir que contaba con que se iba a sacar el tercer concejal, que habeis ilusionado a mucha gente (aunque parece que no suficiente) y que yo personalmente que no os había votado nunca, lo he hecho por primera vez.
He leído el montón de mensajes que tienes hoy, con mayor o menor agrado y sólo quiero dar mi opinión sin ningún ánimo de juzgar a nadie: si no decidí el primer día votar al Bloc (me lo pensé hasta el miércoles) es por haber estado gobernando con el PP; sé que me podeis decir que mejor estar dentro y hacer lo que se pueda, que estar fuera y no hacer nada, pero a mí me ha provocado cierta desconfianza.
De verdad, lo siento, pero tanto por vosotros como por Castellón.

Anònim ha dit...

Vale, no se ha conseguido lo que queríamos. No se acaba el mundo.
A partir de ahora, si queremos que se conozca al Bloc tendremos que lanzar ideas, y dejar de lamentarnos.
A mi, por ejemplo, me gustaría que como afiliado al Bloc, éste me remitiera, vía internet o correo convencional, un resumen sencillo pero claro, de los Plenos. De esta forma me enteraría de las propuestas de los diferentes grupos políticos y posicionamiento de éstos.
No estaría de mas que me informaran de las fechas en que se celebran los plenos, y temas a tratar.
Saludos.

Anònim ha dit...

Un poc de paciència a aquells que us preocupen de primera mà les qüestions municipals, n'estic ben segur que aquest blog d'Enric tornarà a parlar de qüestions municipals però ara acabades les eleccions tocava que la gent lliurement expresara les seues opinions, també les seues decepcions.
Endavant BLOC, endavant ENRIC.

Anònim ha dit...

Ei, ja prou de lamentacions. No hem fet res malament. Seguim tenint la possibilitat de fer sentir la nostra veu i, parlant amb trellat, tantes coses consegueix una veu que demana que dues demanant el mateix. El que cal és fer-li costat a Enric, més a partir d'ara, per tal que seguisca portant les nostres veus, la veu del Bloc, als plens, on tantes coses ha aconseguit aquestos darrers anys. El que cal es treballar en equip de la mateixa manera que hem fet en campanya, però tota la legislatura.
Salutacions als de bona entranya, i a la resta, evacuol.

Ja m'estic animant...

Anònim ha dit...

La cosa está clara.
Algunos son incondicionales del P.P., otros del Bloc o del PSOE o de equis.
También hay mnucho indeciso que se decanta, cada cuatro años, por los que a ultima hora inaguran fuentes, carreteras, solares de colegios, pisos, etc.

urbenportales ha dit...

Imagineu-vos, per exemple i com ha sigut el cas, que a la Marjal de la Platja de Nules ("diguem-li humedales") el cranc de riu, importat d'amèrica (i no de la copa) es fot totes les espècies endèmiques sense que ningu el pare, doncs no té cap enemic natural que es fique a la seua alçada.

Els polítics a Castelló teniu un gran problema, un cranc (que no és de riu) per al qual no heu trobat el seu antagònic natural.

Els "absentistes" (bevedors d'absenta) seguirem, mentrestant, observant les mabres. Aviseu-nos quan trobeu el "factor X" o pulveritzeu amb "Roundup", que ho mata tot.

PD: El cranc és el PP, no Fabra

Anònim ha dit...

A ver si alguien sabe hacer un salvapantallas con todas las promesas del P.P. para diariamente, y durante cuatro años, hacer un seguimiento.

Anònim ha dit...

Benvolgut Enric
Soc un militant del Bloc de la circumscripció d'Alacant i vull animar-vos, perquè encara que heu tingut uns mals resultats, la lluita pel País continua. Vull dir-te que em sembla que Inés i els altres que demanen dimissions de Pañella, Morera i altres membres de l'executiva, em pareixen uns irresponsables. ¿Per què haurien de dimitir? Hem tret més regidors que teníem (mireu les dades que publica el Ministeri de l'Interior). Si descomptem els d'Esquerra Verda del 2003, ara ens hem quedat igual i fins i tot hem pujat una miqueta.Tenim 276 regidors directes i si comptem els que han ixit en llistes del PSOE o EU ens en anem a vora 300. Però a més, hem entrat a les Corts valencianes amb 2 diputats. Som l'únic partit d'esquerres que es salva de la crema en estes eleccions on el PP ha arrasat. I EU està desfent-se.
Mira Enric jo vaig naixer a Castelló i tot i que ara visc al sud, tinc família directa a eixa ciutat i no he conseguit que ens votaren a les municipals . Saps per què?.Perquè dien que si el PP perdia la majoria absoluta tu els donaries l'alcaldia, perquè ara no el necessitaven i has estat governant amb ells. Jo he intentat convencer'ls que tu eres d'esquerres, però ells no s'ho creuen i en tot cas diuen que tu no eres Porcar.
Crec que despertes en la gent grans passions i grans odis, cosa que no passava amb Porcar, al qual, per cert, s'heu carregat amb molta elegancia. Si és tan vàlid, ¿per què no continua encapçalant la llista de Castelló?.
Jo vos demanaria que no fereu el ridícul i que no obrireu una guerra dins del Bloc per la vostra frustació. L'organització se vos tirarà al damunt, segur. Si els resultats haveren estat bons a Castelló, ¿haurieu donat les gràcies a l'executiva nacional?. Segur que no. Havereu dit que en Castelló s'havia treballat molt be. Per què quan les coses van mal no feu autocrítica i li doneu les culpes al Compromís i a l'executiva?. O és que el pacte només ha afectat a Castelló?. Hem pujat a Orpesa, a Almassora, a l'Alcora, a Borriol...Per què no penseu en canviar d'estratègia a Castelló? ¿Per què no penseu que tal volta els que vos criticaven per estar al costat del PP tenien raó? Perquè no penseu que alguna cosa heu fet malament?
Jo crec que eres un gran polític, la teua intervenció al debat de Canal 9 em va encantar i normalment crec que dius coses de trellat, però el que no compartisc és la teua actitut i la de gent que t'envolta respecte a l'executiva, sempre a la contra, sempre mirant-vos el melic, fent corrents com la del Bloc Valencianista que l'única cosa que pretén es assumir el poder dins de l'organització. Però mira Ontinyent perd 3 regidors, Castelló 1, l'Alcudia de Crespins 1, Bonrepós, 1, etc, etc. i en la mateixa comarca hi ha qui puja i molt: Agullent, l'Olleria, Moncada, Sueca, Xeresa, etc, etc.
Es què quan les coses van be es gràcies als col·lectius locals i quan van mal culpa de l'executiva?
Per favor , ara és hora de fer pinya, de alegrar-nos pels diputats i per no haver perdut regidors en general, i de fer costat a Morera, Pañella i els demés.
Partim de la mateixa situació que teníem al 2003, però amb 2 diputats a les Corts i això és una bona notícia, a pesar de la vostra frustaciö, comprensible per altre costat.
Ánim i a treballar amb força aquests 4 anys, per pujar al 2011!!! No vos equivoqueu d'enemic. Eixos són els del PP, no la gent del Bloc

Anònim ha dit...

Ànim Enric, anit tots vam rebre un colp molt dur, ningú donava crèdit al que estave passant ja que esperavem el tercer regidor. Però em d'estar orgullosos de la feina feta, jo ho estic de tu perquè se que t'has deixat la pell i continuaras deixan-te-la per esta ciutat i pel país.
Pense que el fracàs d'ahir és la conseqüència d'un seguit de despropòsits que la direcció del partit ha anat prenent des del famós congrés de 2003.
Ací a Castelló tots tenim clar que els resultats hagueren sigut molt distints si el nostre candidat a les Corts hagués sigut Toni en lloc de Pañella, és una llàstima que això no ho hagen vist o no ho hagen vullgut vore la majoria de militants del partit.
Com bé diu Inés caldrà buscar responsabilitats perque la devallada ha sigut a nivell nacional, però això no lleve que ens possem des de ja el mono de treball.
Ah! i no et preocupes per la gent jove, que la nostra energia no s'esgote en una ni en dos, ni en mil derrotes, seguirem al teu costat en el moments difícils que queden per vindre i també, com no en les victòries que de segur tard o d'hora arribaran.

Tomàs

Anònim ha dit...

Ali te raó,no es podra dir mai que Enric ha estat asoles en l'ajuntament,en l'ajuntament hi estem tots,tots els joves els militants,afiliats la gent del carrer,han decidit les propostes,aixo deia l'eslogan "politica de baix cap a dalt"aixi que no només estara la veu de Nomdedeu sinos de tota la gent que s'ha ilucionat amb aquesta campanya,les propostes les hem fet tots i sen faran moltes mes,i tornarem a ser el partit politic que mes propostes farà.

"Cal que amb una esperança trenqui la tristor"

Anònim ha dit...

EL d'avans ere Miquel Porcar.

Anònim ha dit...

Nomdedéu (quin cognom més bonic per un polític honest i sincer!), molt d'ànim des de València. Endavant Bloc de Castelló (lo primer).

De dimissió res, per favor. Saps i la gent del bloc ho sap que ets una PERSONA que serà necessària per al Bloc del PV.

D'igual forma, vos dic (perquè conec el Morera) que no hi ha que dmenar la seua dimissió (per favor!). Ell porta en la seua carn la deasgràcia del compromiís amb els comunistes. Però ha estat necessari per entrar a les Corts.

Vinga apinyem tots. Pensem en els companys on han conseguit regidors (alegrem-nos amb ells i per ells!).

Sembla broma però tenim les generals a una passada. Enric, molt d'ànim i no et demane un esforç i treball perquè sé que cumpliràs: et comprometeres davant tot el PV a la tele (el primer nacionalista que vostés veuen a Canal 9).

Nomdedéu Sí.

Anònim ha dit...

Què vols dir amb això que ens hem carregat a Porcar? Porcar no segueix en les llistes municipals únicament per desició pròpia, i estic convençut que tu ho saps molt bé, que fas tirant merda?? i tu parles de fer el ridícul? preferisc això que anar difamant per ahí.
La llista que volie encapçalar Porcar ere la de les Corts i ací a Castelló el vam recolçar tots, cosa que no va passar a altres llocs de la resta del país i per això no va eixir.
Tomàs

Sara ha dit...

Després de que alguns em parlaren del teu post he pensat molt i molt el que anava a dir. Sent no tindre unes paraules especials per a hui. Només et puc dir com em sent: trist però no vençuda. Fa uns anys hagués enviat tot a fer la mà però gent com tu, gent del teu col·lectiu i, com no, del meu, m'han ensenyat a plantar cara i a agafar les coses com venen.

Encara que només tingueu un regidor, teniu moltes més coses que altres ni tan sols arriben a somniar. Teniu esperit de superació, teniu ganes de treballar i a més puc donar fe de que ho feu molt bé. Teniu capacitat per il·lusionar, molts i moltes les haviem perdut mesos abans. Teniu tantes coses que no caben ací i totes elles positives, que fan que cada vegada sigueu més, sigam més.

Poc té a vore el que et dic amb l'estima que te tinc, i que aprofite per ampliar a la resta del col·lectiu. Parle com a ull que us observa des de fora i que us fica com a exemple positiu davant moltes altres persones.

Camineu amb el cap ben alt,ja volgueren altres, els deures estaven fets i ben fets.

Entenc que estigues trist però no et sentes vençut MAI.

Açò no acaba ací!

Nomdedéu ha dit...

Albert, com ve dius, fa temps que no vius ací, perquè el teu desconéixement del que passa a Castelló és absolut. Has jugat amb foc, faltant-li al respecte a la gent d'aci, als que demane que no et contesten. No tens cap dret a dir el que dius. Cap. No saps quin és el nivell d'autocrítica ni meu ni d'este col·lectiu. No ho saps, així que no digues res. Millor no digues res. Com no saps les raons per les que Porcar no encapçala la llista de Castelló. Això em dol especialment, per la meua vinculació personal i emocional amb ell. La meua i la de molta gent d'aci. I sobretot, per la d'ell amb nosaltres. No encapçala la llista perquè no vol. Ací no ens carreguem a ningú, i menys encara al millor d'entre nosaltres.
Si la teua familia te dubtes em sembla fantàstic que no ens voten. Alguna cosa haurem de fer per convencer-los, ja que tu has estat incapáç. Però tu eres el més clar exponent de la gent d'este partit que abans que ningú diga res ja contesta per si de cas. Estas ple d'apriorismes. D'idees fetes. Això que dius del Bloc Valencianista (al que no pertany personalment, i sóc l'única persona d'este partit que ha votat en contra de la creació de CAP corrent) és patètic. Dius que esta gent volen controlar el partit. Dis-me amb quina intenció va naixer el BES. De moment, és ben responsable de la desfeta electoral del diumenge. No trobes?
Vols saber qui ha fet les llistes de l'Alcora i Borriol, i qui ha posat pals a les rodes per tal que no isqueren endavant? No parles dels que no saps. Calla. No ofengues amb el teu desconeixement. Orpesa i Almassora han millorat. Me n'alegre moltíssim. Orpesa ha fet un treball dur, i el seu poble ha crescut en nombre de regidors per l'augment de població, així que afortunadament n'han tret dos i quasi tres. Almassora, que també te més regidors que fa quatre anys, ha recuperat el que va perdre fa quatre anys. Està molt bé. Creus que Xilxes, Alcalà, Moncòfa i Borriana per exemple han perdut la representació perquè jo era regidor de sanitat? Vila-real ha perdut un regidor i Alcalà el que tenia perquè Porcar no encapçalava Castelló?
Revisa el que dius. Pensa-hi, Albert.

Anònim ha dit...

Tomàs, m'has llegit el pensament.
Dir que ens hem carregat a Porcar és pervers i és mentida. El mateix que diu això "Albert", diu que jo sóc una irresponsable per demanar dimissions.Bé , tu creus això, jo crec que tu tens problemes de percepció de la realitat. I de capacitat de convicció; si no has aconseguit, tu que eres militant, que la teua família ens votara per tenir una regiduria, estem apanyats.
Segurament alguna cosa haurem fet malament,ja farem la reflexió en fred,però crec que , encara que veig de quin "peu fluixeges" caldria que tirares per elevació.
Oropesa ha pujat. No em faces explicar-te perquè, a banda del creixement demogràfic, ja seria anar a fer sang i no vull fer-ne.
M'alegre per L'Alcora i per Borriol,col.lectius nous,
aconseguits des de la comarcal (Joan i Miquel prou que ho saben)amb gent molt il.lusionada. No han pujat, han entrat de nou. I han passat del Compromis com un obús.
Però que em dius de Torreblanca?.
La 1per Castelló del Compromís ens ha fet perdre un munt de vots volent paralitzar l'urbanisme en un poble on tot estava claríssim. Va haver d'anar Morera a "aclarir-ho" La llista menys votada. No està malament.
Que si demanem dimisions l'organització se'ns tirarà damunt? Sempre se'ns tira damunt.
No ens demanes responsabilitats per Porcar, pregunta qui se'l va carregar,
pregunta a quin col.lectiu se'ns va diu "autistes" per no voler el Compromís, pregunta quin col.lectiu rep més òsties (perdó) per càpita en cada Consell Nacional. I pregunta quin col.lectiu ha estat suficientment generós com per tapar-se el nas i fer actes de Compromís.
Parles de no fer el ridícul, de que sempre anem a la contra, del corrent (per cert el BES què és, un corrent,no?)i insinues que no sabem llegir el resultat de les eleccions. Que han anat bé. Clar, consigna del dia següent. Anit vaig parlar amb una persona de "la casa" de València, i puc assegurar-te que pensava igual que jo, tot i partir de punts de vista diferents. Desfeta general van ser les seues paraules

I ara , hem d'aguantar que ens digues, Albert, que hem perdut un regidor perquè ho hem fet malament?
Gràcies.Eres un amic.

Anònim ha dit...

Enric, la teua resposta a Albert ha entrat mentre jo escrivia la meua. No l'havia llegida,. No li haguera contesta.

Nomdedéu ha dit...

Una coseta que m'havia oblidat de contestar-te, Albert. Hauries de dir-me quina és la meua actitud en l'executiva. Tu saps que en forme part, no? És que no ho sembla pel que dius. Alguna gent, pensament únic obliga, sou massa lleugers a l'hora de parlar.

Anònim ha dit...

Nomdedéu, des de Moncofa la meua enhorabona per el treball ben fet.Espere qu no et deixes portar per la tristor i segueixes com sempre, eres un exemple. En el cas del meu poble, el bLOC no tenia res a fer, no per el bloc com a partit, sino per la persona que encapçalava la llista. Ja t'ho vaig dir un dia, espere que d'ací 4 anys tingam millor representació, segur que tornarem a tindre nous regidors del bloc. Com estic segur que d'ací quatre anys tindreu més regidors a Castelló. Un abraç molt fort.

Anònim ha dit...

Nomdedéu, des de Moncofa la meua enhorabona per el treball ben fet.Espere qu no et deixes portar per la tristor i segueixes com sempre, eres un exemple. En el cas del meu poble, el bLOC no tenia res a fer, no per el bloc com a partit, sino per la persona que encapçalava la llista. Ja t'ho vaig dir un dia, espere que d'ací 4 anys tingam millor representació, segur que tornarem a tindre nous regidors del bloc. Com estic segur que d'ací quatre anys tindreu més regidors a Castelló. Un abraç molt fort.

Anònim ha dit...

Viking Ships Cross The Sea,
In Cold Wind, And Rain
Sail Into The Black Of Night
Magic Stars Our Guiding Light

Que els déus ens ajudin!

Ara més que mai, hauriem d'anar tots junts.

Salut a tots!

Anònim ha dit...

que bonic antoni

Anònim ha dit...

Enric, no et culpes de res. Per a mi i per a tota la gent amb què he parlat eres el millor candidat i has fet la millor campanya del País.
Molts ànims i a seguir lluitant!

Anònim ha dit...

Ja que tem de poetes per a Enric:

Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
Tu mai caminaras soles.

Ets la nostra esperança.
Miquel Porcar

Nomdedéu ha dit...

nanos, que no estarà be de fer-me plorar!

Anònim ha dit...

no plores enric perfa

Anònim ha dit...

Deprés de 100 i pico comentaris us voldria dir: "Qui calla, otorga"

A l'Enric i la resta: us estàn buscant!!!

La gent de tot arreu del país està entrant en aquest blog, ja siga del nostre partit o d'altres. Per què serà? Saben qui és l'Enric i saben qui som. No hi ha censura en aquest blog (al contrari q en altres) i alguns estàn aprofitant per a parlar de coses q no calen(com també esteu fent alguns innecesàriament). No cal contestar a qui no s'entera de com van els tirs al seu propi partit o al seu propi país.

Estigau tranquils, sou prou intel.ligents per a mirar endavant.

Us estime.

* Víctor Esteve i Màñez

Anònim ha dit...

endavant sense por, el futur és nostre!

Vicent Martinavarro