05 de novembre, 2007

TERUEL EXISTE. Però la pregunta és...cal?



11 comentaris:

Anònim ha dit...

Agrairia el resum d'algun internauta amb temps lliure, no en puc escoltar el so...

Nomdedéu ha dit...

difícil de resumir. Diguem que era el seu primer dia com portaveu, i al final de dia la van destituir. Se li escapava el riure, deia frases inconexes, reconeixia que no sabia quina era la seua funció, parlava fent veuetes... llàstima que no pugues escoltar-ho. Inenarrable

Anònim ha dit...

Pobreta!!!
He passat vergonya i tot escoltant-la.
I a mi que em fa por parlar en públic... a partir d'ara em farà terror!!! (per no fer un ridícul tan gran)

Nomdedéu ha dit...

Anem a vore. Això d'esta xica pot resultar lamentable, però la pregunta és...qui collons l'ha fet portaveu? No la coneixien? Com trien la gent de les llistes? De tots els diputats i diputades era la millor per al càrrec? Aleshores per quina raó se l'han carregada el mateix dia de l'estrena? Inconcebible. Carn de Zapping, amb Z de Zapatero.

Anònim ha dit...

Isabel Teruel del meu cor (Article de l'AVUI)

Impressionant la portaveu d’Ensenyament del PSOE aragonès responent a la consellera de Cultura, del seu mateix partit. És una magnífica intervenció, d’un entusiasme brillant, radiant, una portaveu convençuda que la seva consellera és la millor. Riu, somica, sospira, és una declaració d’amor. Una intervenció tan sincera, tan a flor de pell, de devoció tan fervent, de passió torrencial. Com que estem acostumats a tanta poca gràcia i a tanta reprimida amb corbata, el discurs d’Isabel Teruel els ha semblat a molts ridícul i extravagant. És així que el PSOE fulminantment l’ha cessat. Home, cal dir que crida l’atenció. Poden trobar-lo a Youtbe.com posant el nom de la ja exportaveu entre cometes al cercador. Com a mínim aquesta noia hi creu, s’ho estima i hi creu. Els valors que defensa no són els meus valors, però té Isabel Teruel la condició indispensable per dedicar-se a la política: que és la íntima convicció que val la pena intentar deixar el món una mica més bonic de com vas trobar-te’l. No negaré que se m’ha escapat el riure diverses vegades veient el vídeo de la seva intervenció, però crec que la broma és en mi, o en nosaltres, no en ella. Ens hem acostumat tant al cinisme i a la mentida, a la política de vol tan ras dels funcionaris i dels mercenaris que el que de veritat ens incomoda de la intervenció de la senyora Teruel és la passió que hi posa, la fe en la seva consellera i en la política. Hem rebaixat tant el nivell i hem tornat tan prima l’esperança que trobem ridícul que algú pugui manifestar el seu orgull de militància de forma desacomplexada. El PSOE s’equivoca de no identificar Isabel Teruel com a valor i de patrocinar en canvi els cínics menyspreables gràcies als quals els ciutadans deixen d’anar a votar i troben d’imbècils creure que la política és una bellíssima eina per forja somnis i posteritat.

Nomdedéu ha dit...

No ho compartisc en absolut. Trobe que és l'article el cínic. Una cosa és creure apassionadament en el que representes (jo hi crec), un altra viure la teua expressivitat sense complexos (jo ho faig),un altra ser sincer (ho sóc) l'altra és usar un llenguatge planer i directe (crec que ho aconseguisc sovint), i jo també vull una cosa tan senzilla com complexa, deixar un món millor que el que he trobat. Però tot això es pot fer preparan-te les intervencions, coneixent el teu treball, amb coherencia, amb responsabilitat, amb voluntat de fer-ho bé. Esta senyora ha fet una astracanada teatral. Ha fet el ridícul, i li l'ha fet fer als que l'han triat.
Que el periodista reconega que no defensa el que ell defensa, que se li escapa el riure en vore-la, però que li pareix que la xica és guai del Paraguai, em sembla una hipocresia. És el rotllet "mai no votaria gent així per defensar els meus interessos, però quina gràcia que algú els vote, no?" Així riem tots.
Jo, que sovint faig broma de mi, em trobe legitimat per riure de coses així. I jo que com portaveu del meu grup em trobe plausible, crec que la Sra. Teruel està al nivell de qualsevol lobotomitzada de Gran Hermano. I això no només fa mal a l'Aragó, o al PSOE, sinó a tota la política.
Però també he de dir que preferisc la hippie baba cool esta que a Martinez Pujalte o a Andres Perello. Però com no he de triar, poden anar tots a fer-los vindre.

Soca ha dit...

Massa pa la carabassa:
Pujalte, Perelló i Teruel. ¡Qué tres per una mare cega!

Nomdedéu ha dit...

no coneixia l'exoressió. és interessant.

"Quins quatre per una peana" es el més paregut que coneixia

Anònim ha dit...

i si és el pare el que està tort ??? ui, ui, ui no parlem de política.

Anònim ha dit...

Esta dona està baix l'efecte d'alguna substància de ben segur. No vull insultar-la, però es el que jo pense.

Anònim ha dit...

H