14 de març, 2006

WENLEY, ESE HOMBRE!


Anem a veure si m'ix, he de fer un exercici literari al que no estic acostumat, som-hi:
Wenley Palacios és un feixista. És un feixista i un mentider. És un feixista, un mentider i un hipòcrita. És un feixista, un mentider, un hipòcrita i un manipulador. Wenley Palacios és el "brazo tonto del PP". Este personatge utilitza la tribuna que amablement li cedix un diari i la que interessadament li oferta Josety a TVCS per difondre les seues mentides, la seua ideologia totalitària disfressada de falç liberalisme i per insultar als que no pensen com ell. Jo hui faig l'exercici de rebaixar-me fins la seua escassa altura. No ho faré més, no estic còmode al clavegueram ideològic que habita.
Wenley és el llest del "Trio de los Ozores", eixos tres contertulis de TVCS que ocupen un percentatge important del seu temps en difamar-me, insultar-me, provocar-me i en difamar al meu partit. Els hi dic el "Trio de los Ozores" perquè són un grup de còmics sense traça. A dos d'ells no els faré el favor de citar-los, ni els dedicaré massa temps. Un polític fracassat que es queixa del sistema tot simplement per que els electors no el voten, i l'altre un tipet més conegut per entrar i eixir del jutjat per les denuncies rebudes per les seues difamacions a Benicàssim que per la seua professió que desconec. I després està el suposadament moderador, sovint en veu en off, com aquelles veus del NO-DO. Parle de Josety, però ell em preocupa menys. A ell el canviaran per un apartament a Marina d'Or, ja en parlarem en juny.
El cas de Palacios és més greu. Amb un freqüència malaltissa este senyor difama al meu partit (ha afirmat que estem subvencionats pels que es reunixen amb ETA), m'amenaça físicament (ha dit en la televisió que em tiraria un "cenicero vacio" al cap) i m'acusa de coses terribles. Hui mateix de nazi, stalinista i censor i diu que vull construir camps d'extermini i txeques.
Tot això ve a compte (o no) de la decisió unànime de la Comissió de Cultura de retirar, a petició del BLOC, el recolzament institucional a un llibre. Sobre el tema ja en vaig tractar a l'article publicat a aquest blog amb el títol: "No en el meu nom".
Diu també l'ínclit Palacios que jo no sóc ningú per decidir què és i què no és demòcrata. Òbviament no puc decidir-ho, si que puc però opinar, malgrat que a ell no li agrade la meua llibertat per fer-ho.
Però ni tan sol faig això, em limite a recordar el que afirma l'autor del llibre. Sé que pot resultar desagradable de llegir, però és il·lustratiu, son extrets d'un dels nombrosos, quasi be diaris, comunicats de premsa que envia el tal Jarabo als mitjans locals:
"La CEE advierte al gobierno de zapatero que no hay nadie en España concompetencias para legislar sobre este tipo de fusiones (sic). Y yo, que no creo en la democracia, quedo admirado cuando quienes sí creen aceptan los designios de un ente masónico como la CEE, cuyos miembros, sabe Dios que han sido elegidos de manera similar a como proponemos quienes no nos consideramos democráticos. Y sin embargo debemos admitirlos y apoyarlos como representantes de la"voluntad popular"; una voluntad popular que cambia en su forma de expresión conforme le interesa al tirano. Expresión popular fue el 2 de Mayo de1808; expresión popular fue el 18 de Julio de 1936, pero ¿la CEE expresión popular?, ¿de qué?"
Hi ha més exemples, me'ls estalviaré. Creuen vostés que està el suficientment acreditat que l'autor no és demòcrata?
Clar, Wenley Palacios, que no és l'home més valent del món, no em cita al seu article. Insinua però no cita. Fins al darrer article, abans que jo el contestara (http://www.elperiodicomediterraneo.com/noticias/noticia.asp?pkid=207275), em citava per mitjà de personatges, però ara ja ni això. Els covards s'amaguen darrere de pseudònims, de jocs literaris d'escàs interés... Jo no. Jo afirme que Palacios és un mentider i un hipòcrita. Ell, que vomita fel per la seua boca contra els que no pensen com ell, ell que ha demanat que em "destituïsquen com regidor" (senyor, senyor, que ara els regidors som elegits democràticament, que el Caudillo s'ha mort, que ja no els nomena el Movimiento!).
Ell que insulta greument a tothom a la seua web personal, al diari on escriu i a la TV on actua (?), intenta fer creure que és un liberal i que cal protegir tots els llibres i totes les opinions i...demòcrata d'anar per casa!
Que diria si l'ajuntament recolzara i repartira entre les escoles un llibre on es defensara el dret a l'autodeterminació del País Valencià? Que dirà si a les biblioteques públiques arribaren llibres que defensen la lluita armada com camí a la independència d'Euskadi?
Va, per favor! Ja no enganyen a ningú.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Em solidaritzo amb tu. Una abraçada. Vicent

Anònim ha dit...

no ho entenc. amb escrits així perque diuen que eres de dretes? això no ho podries intentar publicar a la premsa? es que sempre pareix que vulgune donar-te una visió que pareix que no eres, almenys en el que estic llegint al teu blog.

David lopez, castelló

Nomdedéu ha dit...

Evidentment no sóc una persona de dretes. No ho he estat mai, ni ho sóc ara. És cert que hi ha una imatge pública força distorsionada de la meua persona. És el fruit dels interessos d'algun diari i alguns partits polítics, però el meu treball a l'Ajuntament (i al carrer, òbviament) és fàcil de seguir per qui en tinga ganes. Sóc del BLOC, i defense el programa polític del BLOC que no és de dretes precisament.
Publicar segons quines coses als diaris és difícil. El mateix Levante té no menys de 5 articles meus als calaixos des de fa mesos i mesos, que no hi ha volgut publicar, mentre que me n'ha publicat d'altres que els hi agraden més. Puc dir el mateix de Mediterráneo.
Aquesta és una de les raons que em decidiren a crear el blog. Ací jo decidisc allò que vull escriure, i vosaltres, "els visitants", dieu el que us dona la real gana.
Per mi la llibertat, i la d'expressió n'és una de les més importants, és la principal consigna.
Vull ser un home lliure, per això necessite una societat lliure i que el meu país siga lliure. També és per això que sóc un nacionalista.
Gràcies pel teu comentari

Anònim ha dit...

Animo. Som molts els quals estem al teu costat. Que no vol dir que estiguem en contra de ningú. Respecte. (En castellano: respeto). Això és el que cal implantar. Quant a aquests periòdics que són reticents a publicar els teus comentaris, malament. Molt mal. Aquesta és la meva opinió. Josep