01 de febrer, 2008

DIGUEM? "SOY MARIANO"

Ara mateix, estava a casa, mirant una documentació d’una roda de premsa que prepare per la setmana vinent. Em permeteu que guarde en secret els detalls i que aprofite per saludar a Javier Moliner que m’estarà llegint.
(Per als que no teniu la sort de ser de Castelló, Javier Moliner és el Vicealcalde de Castelló, Regidor d’Urbanisme, i lector esporàdic d’este bloc.)
El cas és que ha sonat el meu telèfon particular. Tinc per costum mirar el número de qui em crida abans de despenjar, no per res, però m’agrada saludar pel nom a la persona que truca. De tant en tant rep alguna telefonada de l’estranger de fora (la meua vida és alguna cosa més que la política), així que estic acostumat als +34. Però la veritat és que el número m’ha sorprès: +340000000000.
He despenjat, i abans de poder dir “diguem”, d’una tacada i sense respirar m’han dit (crec que) textualment:

Buenas tardes. Soy Mariano Rajoy.
¿Dónde te has metido? Te estamos esperando. Pero...si no puedes llegar, yo lo que te pido es que mandes tus propuestas para el programa a mi página web.
Un fuerte abrazo.


Era ell! En persona! He conegut la veu! M'he quedat garratibat, i he pensat...el que em faltava! Ja voràs quan s'enteren Conxa Amorós i Marina Albiol que m'ha telefonat Mariano!
Esta trucada és com la propaganda de les pizzes que em posen a la bústia, però sense salsa barbacoa i sense begudes gratis. Supose que ha estat cosa de mala sort, m’haguera tingut que telefonar Zapatero que m’haguera ofert 400€ en saldo per al mòbil, només per despenjar.
Les noves tecnologies! Jo que continue sense entendre exactament el mecanisme del morter de fer all i oli, confesse que tot això em supera. Ai si! Molt!

9 comentaris:

Sara ha dit...

Uis, a mi em fan enquestes dia si i dia també (només les conteste si tinc temps o estic d'examens més avorrida que una col)...però si rep la telefonada de Mariano igual els plante una queixa per la protecció de dades i publicitat no desitjada...(rotllo spam!)

Respecte les noves tecnologies per a mi són: MÀGIA!!!

Una abraçada!!!

Anònim ha dit...

Ho sento per tu, d'aci 7 dies et pasara alguna cosa molt desagradable:

http://www.labutaca.net/films/12/thering.htm

Bloc Jove - L´Alacantí ha dit...

Ja saps quin serà el titular demà a l´ANNA Notícies, no?:

"Conxa Amorós, candidata d´EUPV a les eleccions generals per Castelló, lamenta que el BLOC reba cridades del PP oferint col-laboració per al seu programa electoral".

Anònim ha dit...

Para vuestra información os diré que 'Tu propuesta en 30 segundos' http://www.tupropuestaen30segundos.com/ se trata de una experiencia nueva que ningún partido político ha desarrollado antes en nuestro país, una experiencia pionera en España y abre las puertas de Internet, YouTube y de la televisión pública a las personas que de una manera creativa quieran aportar con sus propuestas de vídeo a un programa electoral para todos los españoles.

'Tu propuesta en 30 segundos’ marca una nueva forma de hacer política. Moderna, interactiva y simpática, sin insultar a nadie, en la que los ciudadanos son los protagonistas.

Algo que, muy a mi pesar, vimos estas pasadas elecciones municipales cuando desde el Bloc se prefirió hacer vídeos, digamos, no muy educadamente. Es una lástima que se haga mofa desde esta agrupación política de una idea bastante buena.

Solo queria decir esto.

Nomdedéu ha dit...

Supose que parla de la camapanya autonòmica. Els videos de campanya municipal, eren simplement quatre membres de la canidatura fent propostes en positiu, sense cap referència a altres partits. (Els trobarà a Youtube i vorà com tinc raó)
Lamente que no li agradaren el videos autonòmics del BLOC. És públic que a mi tampoc em van agrdar gens. Però hi ha una cosa que encara m'agrada menys, i és vore la televisió pública (i per tant pagada per tots) valenciana convertida en un video permanent de campanya electoral del PP.
I lamente també que li moleste el meu comentari. No pretén ofendre a ningú. De fet, si algú pot sentir-se molest és més EU que no el PP. No dic que no siga novedos, ni modern, ni xaxi piruli. Només dic, i ho ratifique, que telefonar indiscriminadament la gent,sense l'autorització és "spam", és posar propaganda a la bustia de la gent. I això no m'ho pot negar. És com quan et telefona una companyia d'assegurances per vendre't jo que se que, o els d'una companyia telefònica per que canviees de proveidor.
Si em torna a telefonar Rajoy li donaré records de par seua.

Pere Fuset ha dit...

Cal reconèixer, per damunt de partidisme que la iniciativa electoral del PP és molt enginyosa. EWnhorabona als responsables de campanya. Com que nosaltres no tenim la pasta d'altres, ni bancs que ens perdonen deutes ni coses d'eixes, la política des de baix cap a dalta l'hem d'aplicar de forma més rudimentària però a la vegada més pròxima com sñon els sopars de dinamització o les reunions amb votants. Estic desitjant que em cride a mi Rajoy per a fer-li un parell de suggeriments... si els inclou en el programa li votaré.

Anònim ha dit...

Per fortuna com que estic al Panamá estos dies no tinc perill de que em truque el Rajoy, peró si ho fa quan torne, li demanare que ens agermanem amb este bonico Pais

Nomdedéu ha dit...

collons, que viviu alguns. A Lizbeth sempre l'hi ha fet molta il·lusió visitar Panamà. De moment, per fer boca, l'hi regalat un vale de 30€ per al Coronel Tapioca.

Albert Miret Ballester ha dit...

Si mès no supose que la reacció ès de no esperar-te eixa veu. Crec que m'haguera quedat a quadres.