25 de maig, 2006

"DR. HOUSE" Mediterráneo 25.05.06


El Dr. House és un gran metge, però és d'una sinceritat tan brutal que sovint ofén. Mai no erra el diagnòstic, però és una mala bèstia. Dimarts passat, cansat i preocupat per coses de l'Ajuntament, em vaig adormir després de veure la serie. Vaig somniar que el Dr. House, era el cap de l'oposició.
La regidora d'Hisenda, explicava eixes coses que explica ella d'imputacions, crèdits i deutes. Quan va ser el torn de House, amb eixe mirar petrificant que té, va acusar la regidora de passar més temps a la perruqueria o escaquejant-se dels actes, que revisant factures. Va afegir amb to burleta, que quan l'altra vegada li havia demanat que prestara més atenció als papers, es referia als documents oficials, no al Vogue ni al Dunia. House és un misogin.
L'ofenedor to anava fent que la pobra regidora s'encongira al seu escó.
Pepe Pascual va eixir en la seua defensa i va parlar (ja els he dit que és un somni), però el maleducat de House el va tallar amb un "vosté calle, que té més propietats que l'Aloe vera, i això el deixa en una situació complicada".
Fernández volia explicar-se: "es que els funcionaris de vegades..." "Deixe d'amagar la seua incompetència darrere dels funcionaris –bramà el televisiu doctor-. La seua manca de dedicació i de capacitat de treball fa que l'Ajuntament pague amb mesos de retard, que els proveedors no vullguen treballar per a nosaltres, o que per compensar proposen preus més cars." House va diagnosticar: "Sra. Fernández, pateix vosté una incapacitat laboral crònica, i no hi ha més tractament que la dimissió."
Em vaig despertar suat, i amb vergonya aliena. A la dutxa em vaig pessigar dues vegades tot repetint-me que havia estat un malson. No?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Seguro que te has levantado relajado. A ver si tengo tanta suerte como tú, y esta noche cojo el hilo de tu sueño, y lo hago mio.
Y orientan correctamente el espejo Alicante/Camino La Plana; y quitan ramas a los arboles que no permiten ver los semáforos; e impiden el doble fila en las esquinas; y las señales de tráfico las sitúan a la altura adecuada para que el peatón no se golpee eb la cabeza; y ..........., (según me vaya esta noche ..... seguiré).
Salud.
Josep Vicent

Anònim ha dit...

Compraré una samarreta de cotó, estamparé la cara del Dr.House, i em personaré en l'ajuntament per a fer una gestió.
A veure si tinc sort.

Anònim ha dit...

House vs. Mengele

Atenció: el Dr. House eixe SÍ que erra els diagnòstics.
De fet, el paio experimenta amb els pacients quan no té ni idea del que els passa -cosa que ocorre ben sovint-, i de tant en tant fins i tot se li'n mor algun...
Com una mena de Mengele d'anar per casa, a l'americana, vaja.
Anem alerta a veure si en lloc del Dr. House estem jugant al Dr. Mengele i encara se'ns mor el pacient ;-)

Nomdedéu ha dit...

No sóc un fan de la serie fins el punt de no perdre'm capítol, però ara mateix no recorde morts. I tal com està construïda la serie, em tem que els morts, eren morts abans d'arribar a House. Vull dir que és cert que erra el tractament, i el diagnòstic en primera instància, però és el millor diagnosticador d'eixe hospital. És heterodox, si. És insolent i poca solta, també. I malgrat tot això continua sent una llegenda entre els metges i metgeses del seu hospital...però...escolta! de que estem parlant?
El meu article era una metàfora. O bé el teu post també ho és, i aleshores ja t'he contestat dalt, o si parles sense segones lectures del fenomen televisiu Dr. House, no crec que hàgem d'encetar eixe debat aci. No trobes?