20 de novembre, 2006

"SI TORNA A GUANYAR EL PP, PROPOSEM: "COMPASSIÓ PER CASTELLÓ". 23.11.06

El PP, sense dir-ne res a l'oposició s'ha tret de la manega un lema per la ciutat. "Pasión por Castellón". I l'ON final diu que significa connectar-te a la modernitat. Si ho dius en valencià "Passió per Castelló", ja no eres modern, ja no connectes. Segons la regidora d'Hisenda, no hi ha pressupost per la campanya. Segons el regidor de Via Pública, han penjat les banderoles sense demanar autorització. Fa anys un logo guanyà un concurs per ser la nostra marca turística, ara no sabem que fer d'ell. Continue? Com sempre, no han guardat ni les formes. No tenen mesura, ni massa vergonya, francament. I damunt el lema és més hortera que un orinal amb tirants.

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno. Yo creo que la farola de la foto, quedaba mejor sin adornos.
Y otra cosa. ¿Qué significa el título que aparece en el pié de la foto?.
En cuanto a la pasión, ......... pues no se que decir.

Nomdedéu ha dit...

He "agafat prestada" la foto d'internet. Algú la tenia penjada a la seua weg i li havia posat eixe subtítol. No sé esborrar-lo.

Anònim ha dit...

Home... digeu-me hortera pero a mi el lema m'agrada....

David ha dit...

¿El PP emprant el castellà? No m´ho puc creure XD

Anònim ha dit...

per cert Enric, de tot cor, ets l'alcalde que Castelló mereix

Nomdedéu ha dit...

Home, no seré jo qui et diga hortera. Per a gustos els colors. Reconec que algunes de les meues corbates no aconseguixen el consens, així que me'n guardaré prou. Però si poses "pasión por" en google ixen 3.500.000 entrades. Així que original, allò que se'n diu original no és.
El fet d'haver estat pensat en castellà i només en castellà explica la raó per la qual en valencià no funciona. La gracieta de l'ON (encerclat en un rodoli verd, i substituint l'o per un coret) no té cap sentit en valencià. Només per això ja gose dir que la campanya tècnicament és un error. Però més encara. Castelló té com color de la ciutat un verd, el verd de la Magdalena, forma part de l'imaginari col·lectiu, la campanya, usa un verd (òbviament amb eixa intenció) però s'equivoca de verd.
En definitiva, que al marge que agrade més o menys, tècnicament és una castanya! Això sense reincidir en el fet que s'haja fet d'amagat de l'oposició.
Que voleu que vos diga a mi em recorda una gal·la de Tele 5. "Murcia, que guapa eres" i això em fa fredor.
PS:
De tot cor, anònim, ets el tipus d'elector que necessite. ;)

Anònim ha dit...

Menos lemas y menos tonterias; siempre vendiendo humo, pero como asi ganan, pues siguen, eso dice muy poco en favor de los ciudadanos de Castellón, que son tan buena gente que llegan ha ser ingenuos o despreocupados, pues eso, menos lemas y mas limpieza, mas jardines bien cuidados no como ahora, mejor transporte publico, menos minutos para cruzar la ciudad, menos dobles filas, menos inventos de buses guiados que haran mas incomodo el centro de la ciudad, que forzaran expropiaciones y dificultaran mas el trafico ya existente, total para llevar el mismo numero de pasajeros que un autobus como los de ahora, total humo, pero eso si humo muy caro . SALUD y

Anònim ha dit...

Al carrer Padre Vicent els cotxes aparquen als dos costats.Mitan carrer té unes barres de ferro per no pujar els cotxes, però l'altre mig no i fan falta a més a més està l'eixida de l'escola Bisbe Climent. Crec que fa molta falta que a eixe tram de carrer P.Vicent també hi posen barres de ferro perquè els cotxes no pugen d'alt la vorera i per la nit la gent no pot ni entrar a les cases.

Nomdedéu ha dit...

Trobe que tens raó.Traslladaré la sol·licitud al departament pertinent.

Anònim ha dit...

La metamorfosi en la que es troben les gavines blaves i l’alcalde “sense cognom” continua i va més enllà del que podia pensar la meu ment; em sembla d’una cara dura impressionant. Per un costat fer una campanya absurda sobre la Pasión que diuen o fan creure, millor dit, per Castelló. D’altra banda l’ús del castellà i l’ús de les expressions com més família, respecte, tradició, modernitat, educació i esport. Em sembla tant vergonyós... Si més no, des de el meu punt de vista posar la publicitat en castellà no té a veure en el ON si no amb la possibilitat d’afegir vots dels immigrants, d’aquestos nous immigrants als que se li vol adaptar un nou pla d’immigració incorrecte e incompetent, on es té cura amb la família ni molt menys amb les tradicions....
Un altre punt a comentar, em sembla tant vergonyós que es fage una campanya pagada per tots els ciutadans a favor d’un partit concret que això deuria prestar la seua corresponent sanció, però crec al igual que els diferents partits que ara no són hores de crispacions ni de mocions que l’únic que poden fer es calentar molt més una campanya intensa com la que s’espera. El PP no actua bé i no ho fa per por, cada dia que passa es nota més la por que tenen davant les properes eleccions i això és un bon símptoma, encara que els altres partits han de saber aprofitar-lo.
D’altra banda, us de parlar del electe a Alcalde per part del PSOE-PSPV, és un vergonya absurda que començe aquesta setmana ja un acte d’inici de campanya a l’auditori aprofitant el que pròximament serà el seu ex càrrec.
Sembla, Enric, que estem aconseguint posar entre les cordes als grans partits, i que si tot va bé. en pocs mesos, en conte de tenir “Pasión por Castellón” patiran la “Pasión de Cristo”; i pel bé de tots més val que siga així.


PVS

Anònim ha dit...

En el Levante de Castellón, ha salido en Valencià.

Nomdedéu ha dit...

clar,"Passió per Castelló". Per tant el joc d'allò de CastellÖN (fent que la paraula anglesa ON signifique connectar-se) desapareix.

Anònim ha dit...

Pues jo en lo de la passió estig en OFF.

Anònim ha dit...

Ànim i la "Passió per Castelló" siga que estigues d'Alcalde d'ací a no res.

Anònim ha dit...

Pasión por castell on?

Nomdedéu ha dit...

Passió per Castel (així li deiem a Albocàaser a Pep Castellano) ON? A les 19'30 a Babel. Presenta llibre

Anònim ha dit...

Utilitzen el llenguatge sense cap mesura, el prostituixen, que diria el meu amic Vicent.
Utilitzen conceptes diversos, variats, que estan "de moda": solidaritat, sostenibilitat, igualtat,modernitat, dinamisme... només per mencionar els que apareixen a la foto.
Ja no els pots pillar (o sí, en la seua gestió quotidiana passen de la majoria d'estes idees), però clar, tu de què parles , de solidaritat? Ah, nosotros ya lo hemos dicho, je,je! Què parles de sostenibilitat? Ah, nosotros ya lo hemos dicho,je,je!!
Posen en boca seua paraules i paraules amb tan poca decència que les deixen sense contingut.Tot al mateix cabàs!!!
Ens falten al respecte als que creiem en eixes idees i treballem per una societat millor.

Nomdedéu ha dit...

Crec que Inés ho ha explicat d'allò més bé. El PP treballa amb conceptes de mercat. Enriegistra marques, conceptes, paraules. Procura ser el primer en dir-les, i espera que com al Gènesi, el verb esdevinga carn. Creu que en dir-ho ja ho ha fet. Creu que en dir-ho nosaltres ens creurem que ja ho ha fet.
És com si Fermin Cacho diguera molt fort 1.500 metres!
Mentre els demés els corren i el guanyen. Doncs això és el que hem de fer. Ells que parlen, nosaltres a cumplir amb els nostres compormisos. I a intentar explicar a la gent, que hem vingut per a treballar.